Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Po pierwsze to witam serdecznie wszystkich Jest to mój pierwszy post na forum, niestety spowodowany usterką mojej Zafiry. Autko jest z 2003 r. i ma ono silnik 2.0 DTI. Wszystko było ok, gdy nagle po odpaleniu poczułem, że auto nie ma mocy i coś stało się z dźwiekiem motoru tak jakby głośniej gadał. Samochód sprowadzony jest z Holandii i komputer napisał mi błąd w języku holenderskim tj. peil ruite sproeier. Popatrzyłem po słownikach itp. i wyszło mi coś ala "poziom jazdy polewaczki". Ta "polewaczka" (sproeier ) to -----> http://nl.wikipedia.org/wiki/Sproeier_(schroef) . Jutro jadę dopiero do ASO ale bardzo się denerwuję i dlatego postanowłem tutaj napisać to może ktoś wpadnie na to co się stało. Sądzę, że coś jest z tym elementem, może się zatkał i nie podaje odpowiedniej ilości oleju napędowego, bo powiem szczerze, że zalałem autko w stacji w której wcześniej nie lałem i może nie mieli dobrej jakości paliwa. Z góry dziękuję za sugestie. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 ten komunikat oznacza ze masz malo plynu w spryskiwaczach ogolnie ten komp nie ma nic do usterek tylko informuje o braku plynow konczacych sie klockach itd itp od bledow jest kontrolka silnika z piorunem i dodatkowo auta z kluczem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Idę zobaczyć na poziom płynu w spryskiwaczach, ale ten komunikat to jestem przekonany, że to to bo w innym poście kolega podał mi dokładnie przetłumaczoną komendę, za co dziękuję, ale co z mocą ? Rozumiem, że jak podepną mi autko do kompa, to pokaże jaki jest przyczyna usterki ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 alien, oto kilka komend po niderlandzku ale ta komenda co Tobie się wyświetliła to nic nie ma wspólnego z silnikiem PEIL RUITE SPROEIER - kończy sie płyn do spryskiwaczy REMVOERINGEN - klocki hamulcowe OLIETEKORT - niski poziom oleju w silniku MOTOROLIEPEIL -brak oleju w silniku KOELvLOEI-STOFPEI - niski poziom płynu chłodniczego DIMLICHT ACHTERL - spalona żarowka alien, pod pierwszym zdjęciem jest podpis Sproeier voor een 2cv carburateur według mnie oznacza to: dyszę w 2CV (citroen) do gażnika - bo carburator - to jest gaźnik. że jak podepną mi autko do kompa, to pokaże jaki jest przyczyna usterki ?tak powinno być.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 nie zawsze komp wykaze usterke   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Jeszcze jedno sobie przypomniałem. Jak dzisiaj podczas pracy silnika odkręciłem korek wlewu oleju z pokrywy, to pryskał przez otwór olej... o czym to może świadczyć?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 że masz prawidłowe ciśnienie w silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Dziękuję Koledzy za zainteresowanie tematem. Jak wrócę jutro z serwisu to powiem co było, jeśli oczywiście coś mądrego mi powiedzą. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Pryskanie oleju przez otwór jest to rzecz normalna, bo pod pokrywą jest wałek rozrządu kręci i dlatego pryska. Wałek też musi mieć smarowanie. Chyba w starych samochodach to mają osłonę pod otworem. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Już wiem co z tą mocą. Tubinka nie działał i dlatego brakowało mocy, a nie działał, ponieważ (tu mogę udzielić troszke błędnych inf.) wężyk od ciśnienia, lub podciśnienia poprostu odłączył się tak więc wielkie UFFFFFF bo wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.