Skocz do zawartości

opel kadett sedan 1.6i 91 rok kilka pytan


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam, sprawa ma sie nastepujaco... kupilem niedawno kadecika od Vatera bo zmienil na go na vectre b. nie wiem jakie on ma parametry nie wiem jak to sprawdzic, jaki silnik czy c16nz ile ma koni czy cos takiego... wiem ze ma centralny zamek i ponoc wspomaganie kierownicy. Podoba mi sie to autko i zastanawia mnie co da sie nic zrobic zeby go "upiekszyc". Chodzi mi o wyglad zewnetrzny: ospojlerowanie, aluski, obnizenie, przyciemnianie szyb, zmiana lamp,wymiana maski, wewnatrz zamontowanie elektrycznych szyb klimy wymiana predkosciomierza na digital taki jak w gsi i na koniec jakies zmiany w silniku ja sie nie znam na autach wogole tj. moje 1 autko, dopiero czekam na egzamin na prawko takze jestem zupelnie zielony, prosze was o jakies porady z gory dziekuje, jak mozecie to rowniez podajcie jakie koszta za poszczegolne wymiany badz zmiany. a oto kilka fotek.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

zrobie jeszcze fotke silnika i wrzuce

 

znajomy mechanik powiedzial ze usunie mi rdzewki na nadkolach z pomalowaniem za ok 300 zl

co sadzicie o tym autku ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Witam

Wnętrze identyczne jak w moim Kadziu

Ja mam silnik C16NZ

Odczytaj nr. Silnika

Pierwsze litery i cyfry powiedzą ci co to za silnik

Nr. Jest z prawej str.

Powodzenia...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

numer silnika jest wybity na bloku silnika. Jak staniesz przed autem, otworzysz maske i popatrzysz na laczenie glowicy z blokiem (tam gdzie widać uszczelke pod glowicą) jest to po prawej stronie glowicy, praktycznie na rogu bloku, tam jest numer silnika wybity.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous