Gość slawinek Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Potrzebuję kupić i wymienić czujniki klocków hamulcowych. Wywala mi komunikat bremsbelag a okładzinki i tarcze jeszcze bdb.Komunikat wywala przy kręceniu na parkingu więc obstawiam że któryś z przewodów jest trafiony i raz łączy a raz przerywa.Komunikat wygasa zawsze po kilku sekundach. Czy macie coś wypróbowane ale niedrogie.Jak tak to dajcie namiar. Dzięki Poprawiłem literówkę w tytule/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Witam! Ja radziłbym połączyć (za kostką) przewody i problem z głowy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawinek Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Jednak wymienię czujnik na nowy (35pln).A jak problem powróci to zmostkuje wtedy. Dzięki i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawkomir Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Ja wymieniłem klocki i jeden przewód żeby mieć kontrolę nad zużyciem klocków, a przy drugim zrobiłem zamknięcie obwodu (uciąłem przewód za wtyczką i zlutowałem oba przewody), a CHECK pali się dalej i wyświetla komunikat o klockach - dlaczego ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Ja wymieniłem klocki i jeden przewód żeby mieć kontrolę nad zużyciem klocków, a przy drugim zrobiłem zamknięcie obwodu (uciąłem przewód za wtyczką i zlutowałem oba przewody), a CHECK pali się dalej i wyświetla komunikat o klockach - dlaczego ?Dlatego się pali bo się wymienia oba czujniki, a nie robi się druciarstwo Poprawiłem "regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawkomir Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Czyli rozumiem, że nie warto za wtyczką łączyć obiegu jak ktoś napisał wyżej tylko należy wymienić oba przewody tak ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix27 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Ja wymieniłem klocki i jeden przewód żeby mieć kontrolę nad zużyciem klocków, a przy drugim zrobiłem zamknięcie obwodu (uciąłem przewód za wtyczką i zlutowałem oba przewody), a CHECK pali się dalej i wyświetla komunikat o klockach - dlaczego ? Check engine się pali ? To nie ma nic wspólnego z komunikatem o klockach. Są to dwie różne sprawy. Musisz odczytać błędy. A co do komunikatu o klockach to spróbuj zmostkować też drugi przewód, powinno być ok. Być może ten przewód który wymieniłeś jest walnięty. Jeszcze jedno: gdzie uciąłeś te przewody - przed klockiem czy zaraz wtyczką ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ociec Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 W dobie klocków "ze wskaźnikiem akustycznym" - taki kawałek blaszki - nie ma gdzie podpięć czujnika. U mnie nigdy nie był podpięte (komputer niedawno uruchomiłem) to szlag trafił kostki. I zrobiłem taki myk: przyciełem przewody zaraz przed kostką i połączyłem na krótko - z lewej strony i z prawej strony. Komputer musi mieć ciągłość. Pozdrawiam ociec.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawkomir Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Sprawdziłem oba przewody i są dobre( mają obwód zamknięty)a komunikat pali się nadal ale nie cały czas tzn. odpalam samochód i komunikat "break pade"się świeci ale po jakimś czasie gaśnie czasami znowu się wyświetla chociaż nie zawsze, a jak wyłączam zapłon to znowu komunikat - nie wiem co jest ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irzi Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Sprawdziłem oba przewody i są dobre( mają obwód zamknięty)a komunikat pali się nadal ale nie cały czas tzn. odpalam samochód i komunikat "break pade"się świeci ale po jakimś czasie gaśnie czasami znowu się wyświetla chociaż nie zawsze, a jak wyłączam zapłon to znowu komunikat - nie wiem co jest ? U mnie to samo od jakiegoś czasu. Klocki wymienione, przez 2 mechaników sprawdzone wszystko a i tak co jakiś czas komputer wywala komunikat o usterce ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.