Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Witam wszystkich jestem tutaj nowy zwracam sie do was z pytaniem na ktore odpowiedz byla by umileniuem mi zycia A mianowicie mam opla kadetta 1.8 E-C 66 KW, 90KM rok 1991 monowtrysk zegary lcd odrazu napisze co juz wymienilem : silniczek krokowy,kable WN,swiece,sonda lambda,kopułka wraz z palcem,filtr paliwa Teraz opisze Problem Bo to dosc skomplikowana sprawa a mianowicie: Odpalam autko chdzi sobie norumalnie obroty wporzadku wyjezdzam, jade sobie lecz gdy dojezdzam do jakiegos ronda badz skrzyzowania i wciskam sprzeglo autko zamiast zejsc do wolnych obrotow zapalaja sie kontrolki oleju ladowania bo autko zgaslo czyli obroty schodza za nisko. Niedzieje sie to przy kazdo razowym wcisnieciu sprzegla czasem jezdze pol godziny (czyli kilka rond,skrzyzowan) i nic a nagle co skrzyzowanie zejscie do wolnych obrotow konczy sie zgasnieciem. Acha i gasniecie dzieje sie bez znaczenia czy autko jest zimne czy rozgrzane I druga rzecz ktora moze miec znaczenie do pierwszego problemu opisanego powyzej chodzi oto ze gdy jade predkoscia jednostajna np 80km/h badz przyspieszam auto momentalnie traci obroty schodza do zeraz zapala sie kontrolka check engine i gasnie a obroty wracaja i pruje szose dalej ja odczuwam to jako takie szarpniecie. mam nadzieje ze ktos zrozumial oco mi chodzi i pomoze mi w rozwiazaniu mojego problemu bo to dlamnie naprawde bardzo uciazliwe na diagnostyke kompa niejechalem bo raczej nic nie wykaze bo kontrolka check engine sie niezaswieca tzn nieswieci tyle aby komp mugl zapisac blad poprawiłem tytuł/andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Zobacz jeszcze czy wyprzedzenie zapłonu nie pomoże i sprawdź impulsator. To powinno być takie małe czarne urzondzonko na skrzyni biegów w które wchodzi linka od prędkościomierza. Miałem kiedyś podobny problem wymieniłem i było już ok. Mógł się tez ślimak wyrobić w skrzyni i nie zawsze łapie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 sprawdzałem kompa i pokazał kody 29 i 34 czyli Przekaźnik pompy paliwa lub obwodu, niskie napięcie (GM Multec) Czujnik ciśnienia bezwzględnego [MAP] - niskie napięcie lecz niemam bladego pojecia jak sie zato zabrac moze jakas pomoc?? bardzo prosze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 No to teraz sprawdź czujnik podciśnienia to jest taki niewielki czarny element osadzony z tyłu za obudową filtra powietrza. Może być uszkodzony. Podmianaka z innego dobrego może pomóc w sprawdzeniu. Czasem kabel ógł skorodować. [ Dodano: Nie Kwi 06, 2008 19:21 ] Acha napisz jeszcze tylko czy masz LPG? Bo jesli nie to można jeszcze sprawdzić pompkę paliwa. Czasem nawala niestety   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 czujnik podcisnienia na bank jest dobry sprawdzalem tylko ten przekaznik pompy paliwa niewiem a co myslicie o katalizatorze czy moze on byc juz zabrudzony i przy schodzeniu do wollnych obrotow powodowac gasniecie auta duszenie go   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Acha napisz jeszcze tylko czy masz LPG? Bo jesli nie to można jeszcze sprawdzić pompkę paliwa. Czasem nawala niestety Watpię żeby to był katalizator. Wtedy na ECU nie było by takiego błędu o jakim pisałeś. Sprawdź dobrze pompkę paliwa. Może ma za małe cisnienie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 ten przekaznik sprawdze tylko niewiem ktory to jest hmm a z tym katalizatorem to roznie bywa bo te auto zamiast na wolne obroty schodzi do zera i gasnie odpale i idzie jak burza no ten przekaznik wymienie na bank jak go najpierw znajde   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Jeśli ten przekaźnik byłby uszkodzony to czy mogło by autko pożerać więcej paliwk jakieś 15l na 100 bo ostatnio zauważam ze strasznie pozera poprawiłem literówkę/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 To zależy co jest uszkodzone. Czasem może tak być bo wtedy nieregularnie i źle podaje do wtrysku inna dawka niz powinna być. I albo go zalewa albo jedzie jak chce. No takie juz elektroniczne duperele. Jak się uda i bedzie działać to napisz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 wymienie ten przekaznik i sprawdze mysle odrazu wymienic tez termostat bo czytalem ze czasem on powoduje takie pozeranie paliwka a zauwazylem ze zaraz jak kupilem auto to przy mega szalonej jezdzie wskaznik temperatuty wyjezdzal juz na czerwone pole a teraz jest tylkoko jedna kreska czasem dwie jak max poszaleje a autko jest gorace wiec termostat tez moze byc walniety napisze ci jak wymienie dzieki za rady a i mam pytanie bo wczesniej jak pisales o impulsatorze wyciagnolem go wyczyscilem ale on jest sprawny a co miales namysli piszac ,,sprawdz czy wyprzedzenie zaplonu niepomorze" oco ci dokladnie chodzilo bo jakos malo o tym pisze w necie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.