Skocz do zawartości

Sprawa w imieniu kolego ( dławienie )


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Hej. Piszę w imieniu kolegi, który kupił tydzień temu corsę 1.2 16v. Samochód jak większość naszych dupowozów muli przy ruszaniu i łapie dołki. Jako, że przerabiałem ten temat powiedziałem na bank przepływomierz. Podmieniliśmy mój i nic z tego ciągle to samo, więc pozostał komputer, który nie pokazał błędów. Wymienił filtr powietrza i eureka !! nie muliło ..... przez 2 dni :P. 2 dni chodziło dobrze i znów muli, przecież to nie możliwe aby filtr był juz zabrudzony :) macie jakieś pomysły EGR nowy przepustnica lśni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jeśli komp nie pokazuje błędów to nie ma co wymieniać na ślepo elementów!Tylko strata kaski,postarajcie powymieniać tylko to co trzeba po zakupie,czyli świeczki filtr paliwa bo o nim nic nie napisałeś,wyczyśćcie przepustnice(środkiem to czyszczenia gaźników),może coś pomoże nie mam pojęcia co jeszcze!

 

[ Dodano: Sob Kwi 05, 2008 00:14 ]

U Was też na zimnym stukają popychacze :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Przepustnica lśni więc ona odpada. Swiece wymienione. Gdzie dokładnie jest filtr paliwa ?? i czy wymiana tego ustrojstwa to ciężki temat? kolega wyczytał, że może też fiksować czujnik temp. silnika. Wiesz może gdzie on dokładnie jest?

 

Stukają popychacze ale jak wyłączy sie ssanie to już jest cicho. Potem jak temp. cieczy podskoczy wnet do 100 w korku to też je słychać po ochłodzeniu już cisza.

 

[ Dodano: Nie Kwi 06, 2008 06:48 ]

Normalnie jego auto to zagadka sama wróżka chyba by nie wiedziała o co kaman z nim :)

 

Drogą dedukcji doszlismy do silniczka krokowego. Czy jest możliwe aby owy silniczek robił efekt zawieszenia sie obrotów przy ruszaniu przez co silnik na sekunde, dwie łapie dołek i muła?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Filtr paliwa jest przy prawym tylnym kole pod podłogą ,na pewno go zobaczysz jak zajrzysz pod spód-możliwe że jest zapchany i przez to silnik niedomaga.Ale np.gdy chcesz ostrzej się rozpędzić i piłujesz go na każdym biegu do końca to silniczek nie przerywa??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

najczesciej przy ruszaniu lapie dola potem ciagnie bez problemu ponad 4 tys obrotow bez zajakniecia. Predkosc maksymalna 130 i potem powoli do 150

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo. Łapie muła przy ruszaniu a potem nagle ciągnie do przodu. I szarpie przy dodawaniu albo odejmowaniu gazu. Był podłączony pod komputer i okazało sie ze dobrze wyłoby wymienić sondę lambda. Kupiłem sondę Bosch, wymieniłem i jest duzo lepiej ale nie do końca bo i tak czasem troszke muli.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wydaje mi sie kolego, że to będzie coś na zasadzie ten typ tak ma. Jak sie uda to chodzi jak nie to problem naprawić bo komp nie pokazuje błędu a samochodzik ma problemy z ruszeniem . Trzeba z tym żyć aż do następnego auta i trzymać kciuki aby następny tego nie miał

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zrobiłem rundkę corsiarką przy zimnym silniku. Okazuje sie ze idzie jak burza, zero mulenia. Tak sobie mysle ze to niewielkie mulenie które czasem sie pojawia po wymianie sondy jest spowodowane potrzebą wymiany filtra powietrza. od ostatniej wymiany minęło 11 tyś. km więc moze już czas na nowy filtr. A dodam ze przed wymianą sondy lambda mulił jak cholera. Nowa jest Boscha za 140 PLN więc chyba powinna sie dobrze sprawować :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

przyczyn owego ''mulenia'' moze byc wiele ale w wiekszosci jest to problem z mieszanka a dokladniej z powietrzem,brudny filtr powietrza nastepnie przeplywomierz,sprawdzic caly dolot czy nie jest peknieta rura dolotowa bo byc moze ciagnie ''lewe'' powietrze,posprawdzac podcisnienia czy wszystko jest ok,''gardlo'' przepustnicy moze byc juz wytarte ale to w sumie bardziej przy falujacych obrotach ale sprawdzic nie zaszkodzi.jesli nie to,to niestety trzeba sprawdzic uklad paliwowy a tam jest juz wiecej roboty.moze pompa nie wydala ze starosci,moze filtr paliwa trzeba wymienic,moze powietrze jest gdzies w przewodach,silniczek krokowy moze swirowac a moze potencjometr przepustnicy,jesli jezdzisz na gazie moga byc to zapieczone wtryski lub sterownik!! kto to wie,przyczyn moze byc wiele ale napwno musisz uzbroic sie w cierpliwosc jesli nie chcesz wydawac na mechanikow.powoli znajdziesz co go boli. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif

 

[ Dodano: Wto Kwi 08, 2008 18:18 ]

ps.pamietaj ze w wiekszosci przypadkow w oplu musi ci umrzec calkowicie podzespol aby program mogl wychwycic usterke ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności