Skocz do zawartości

kto wie o co biega


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam

zauważyłem że w oplu mojego taty jest dziwny obajaw tzn jak się chce jechać na półsprzęglę to samochud dziwnie chodzi tzn skacze jak żabka jak się doda gazu takie gwałtwone sokiki auta co to może być:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle ze pękły sprężyny w tłumiku drgań skrętnych. To taki element sprzęgła, którego zadaniem jest właśnie zapobieganie szarpaniu przy zmianie biegów lub przyspieszaniu czy zdejmowaniu nogi z gazu. Niestety tego sie nie naprawia. Trzeba wymienić całe sprzęgło. Też mnie to czeka. Nowe firmy Sasch kosztuje około 350-400 złotych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Myśle ze pękły sprężyny w tłumiku drgań skrętnych. To taki element sprzęgła, którego zadaniem jest właśnie zapobieganie szarpaniu przy zmianie biegów lub przyspieszaniu czy zdejmowaniu nogi z gazu. Niestety tego sie nie naprawia. Trzeba wymienić całe sprzęgło. Też mnie to czeka. Nowe firmy Sasch kosztuje około 350-400 złotych.

czy coś jeszcze prócz tego mogło się stać.?bo na rozgrzanym silnku niby jest ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pęknięte sprężyny łatwo usłyszeć. Naciśnij sprzęgło a później puść. Jeśli pojawi sie takie chrobotanie to już wiadomo ze to o to chodzi. Ale jeśli na ciepłym silniku wszystko jest o.k to musi to być coś innego. A świece wymienione?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Pęknięte sprężyny łatwo usłyszeć. Naciśnij sprzęgło a później puść. Jeśli pojawi sie takie chrobotanie to już wiadomo ze to o to chodzi. Ale jeśli na ciepłym silniku wszystko jest o.k to musi to być coś innego. A świece wymienione?

tak świece przewody map sensor silnik krokowy przepustnica jest wymienione.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie piszesz jakiego opelka ma Twój tata. Wg mnie jest to pewnie jakieś 16V na gazie i to w tych silnikach jest normalne że ciężko jest jechać na półsprzęgle w przeciwieństwie do 8V. Jeśli się myle spróbuj tak: ruszasz - puszczasz po mału sprzęgło - zaczyna szarpać - wciskasz sprzęgło - przegazowujesz - i znowu puszczasz sprzęgło. Jak to nie pomoże to pewnie wymiana sprzęgła, ale niech ktoś się jeszcze wypowie żebyś na darmo sprzęgła nie kupował. Pozdrawiam

PS. Zmień temat postu bo ma niewiele wspólnego z treścią postu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Poddalismy sie. znalezlismy sposob zeby mniej mulilo lub wcale ale to nie jest spowodowane naprawa tylko bardziej plynnego puszczania sprzegla i dodawania wiecej gazu. Powiem szczerze ze jest o wiele lepiej i muli ja raz kiedys http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Poddalismy sie. znalezlismy sposob zeby mniej mulilo lub wcale ale to nie jest spowodowane naprawa tylko bardziej plynnego puszczania sprzegla i dodawania wiecej gazu. Powiem szczerze ze jest o wiele lepiej i muli ja raz kiedys :D

aha ok. no ale trzeba to jakoś rozwiązać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności