Skocz do zawartości

P0172, wymiana MAF 1.4T bez gazu.


Gość Kafarr

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie przychodzę z takim zapytaniem bo mechanik sam do końca nie wiem o co chodzi może ktoś tutaj dysponuje taką widzą bądź doświadczeniem. P0172 jedyne co było nie tak jeśli chodzi o objawy to zamulony był, czasem na jedynce od 2tys obrotów było delikatne szarpnięcie i trochę wyższe spalanie, po podłączeniu komputera korekta długoterminowa szła na -35 i wtedy Check się pojawiał na biegu jałowym. Kupiłem używany przepływomierz wymieniony korekta poszła na -7/+4 moc wróciła, nie było tego szarpnięcia na jedynce, spalanie przyzwoite było inne auto. Choć w ostatnim czasie zauważyłem że jest delikatne zamulony podłączyłem komputer korekta idzie na -21 na biegun jałowym i po chwili stoi na -19. Przepływomierz kupiłem o takich samych numerach, diagnozę postawiłem na MAF z tego względu że po odłączeniu przepływomierza korekta poszła w okolice 0. Ktoś coś podpowie? Nie wiem może dlatego że używany przepływomierz? Przed wymianą miałem parametry MAF 2.6 g/s a teraz 1.8 g/s na ciepłym aucie jak zarówno wszystko było wyłączone.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności