Pwkone Opublikowano 22 Lutego Udostępnij Opublikowano 22 Lutego Witam od paru dni jestem posiadaczem Opla signum 2005 1.9 cdti 150 km Jako że auto nie jest nowe liczyłem się też z tym że parę rzeczy będzie do zrobienia od sprzedającego dowiedziałem że z ważniejszych rzeczy do wymiany jest dwumas. Dzisiaj znajomy podłączył go pod komputer i znalazł kilka bledow: P0704 obwód wejściowy wyłącznika sprzęgła - nieprawidłowe dzialanie - nie ciągle U2103 magistrala can wysokiej prędkości - brak kominukacji - nie ciągle P1815 interfejs tempomatu -nieprawidłowe dzialanie - brak komunikacji - nie ciągle P1614 nieprawidłowy klucz - nie ciągle C0131 czujnik ciśnienia - nieprawidłowe dzialanie - nie ciągle U2112 Ciągła kontrola tlumienia -nieważne dane - stałe U2142 czujnik obrotu wokół osi pionowej pojazdu -brak komunikacji - nie ciagle U2143 czujnik położenia dźwigni regulacyjnej - brak komunikacji - nie ciągle Od kilku dni magluje internet i co nieco dowiedziałem się o błędach i jak spróbować się z niektórymi problemami uporać. Kontrolka od zawieszenia pali się cały czas czytałem że winowajcą może być przetarty kabelek lub coś ze stykami w którymś kole (będę to sprawdzał w weekend) Kontrolka afl pali się cały czas. Kontrolka esp czasem się włączy czasem nie. (po odpaleniu silnika potrafi się włączyć od razu a czasami po przejechaniu jakiegoś dystansu [sprawdzałem na postoju czy zapali się po maksymalnym skręcie w lewo lub prawo. Odpowiedź. Nie zapala się]) podejrzewam że afl i esp mogą występować wspólnie i wpływ na to może mieć cim. Ale w aucie nic nie wariuje wszystko działa i jeździ normalnie Przed odpaleniem zapala się kontrolka auta z kluczem ale gaśnie zaraz po odpaleniu. Nie wiem czy to głupota czy coś poważniejszego Jeżeli chodzi o błędy ze sprzęgłem i tempomatem myślę że winny może być czujnik pedału sprzęgła bo zaglądałem tam i faktycznie on jest ale w złym stanie. Tempomat działa jak pociągnę sprzęgło butem do góry Czytałem też że przyczyną niektórych błędów może być kończący się żywot akumulatora bądź wadliwy alternator. (w weekend najwcześniej się dowiem w jakim jest stanie) Mam też kilka faktur od mechaników i od 2021 było wymieniane parę rzeczy takich jak osprzet, wtryskiwacze (uszczelnianie chyba dokładniej) a także egr A teraz pytanko do was. Czy ktoś borykał się z podobnymi problemami? Od czego powinienem zacząć? Czy są to jakieś poważne błędy? Czy jest możliwość samodzielnych napraw zanim auto trafi do mechanika? Może z niektórymi błędami uda mi się samodzielnie uporać Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/98466-nowe-auto-troch%C4%99-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.