Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Hello ! Dzisiaj rano popychałem do pracy bardzo spokojnie 90km/h. Nagle zaświeciła mi się kontrolka silnika i taki jakby kanisterek z gwiazdką w środku . Zatrzymałem się i stwierdziłem, że silnik ma nierówne obroty. Ale na słuch, bo jak tylko zapaliły się te dwie kontrolki przestał działać obrotomierz, chwilowe zużycie paliwa pokazywało 0 l/100km. Wyłączyłem motor i zapaliłem go ponownie ale dalej było to samo. Silnik bardzo nierówno pracował. Jak go przygazowałem kontrolki zgasły i cały problem znikł. Jak wracałem z pracy znow stało sie to samo, ale już sie nie zatrzymywałem, tylko dodałem gazu i kontrolki zgasły. Boję się, że się to jeszcze powtórzy. Może ktoś miał podobny problem, albo wie z czym to może być związane ?? W ASO za podpięcie do TECH-a chcą 150 zeta, a chciałbym tego uniknąć, bo trochę cienko z kasą Proszę o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 jakby kanisterek z gwiazdką w środku Kol.Kronos, ta kontrolka odpowiada za usterkę w układzie chłodzenia silnika .Lub w układzie klimatyzacji! Układ elektroniczny przełącza sie na tryb awaryjny .Pierwsze co to musisz zobaczyć i popsikać WD te wtyczki od wentylatorów. Jezeli to nie pomoże to sprawdzić sterownik wentylatorow. W Astrze G znajduje sie w nadkolu -między zderzakiem przednim z lewej strony kierowcy!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Dzięki ! Sprawdzę. A tak na marginesie; jak motorek jest w trybie awaryjnym, to nie działa obrotomierz ani komputer nie liczy zużycia paliwa??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawinek Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 To chyba o tym napisałeś http://img12.imagevenue.com/img.php?image=13882_foto_123_750lo.jpg -czyli tak jak mówi kolega brzoza coś z chłodzeniem silnika bo klima to chyba nie. Proponuję dokładnie ten układ calutki posprawdzać -stan płynu ,stan chłodnicy,stan wentylatorów,stan elektryki odpowiadającej za chłodzenie bo może być niewesoło jak spsuje się silniczek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.