Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

nie dawno kupiłem astrę j 2010 rok. Silnik 1.6 bez turbo. Problem dotyczy kilku rzeczy które zaobserowalem. Na jałowym biegu drgania odczuwalne w środku ale obroty nie falują. Przy jeździe jak wciska się sprzęgło obroty powoli spadają ale na sekundę zatrzymają się 1.2tys obrotów, przy ruszaniu w korku o powiedzmy metr czyli krótki podjazd obroty z gazem tak do 1.4 tys i sprzęgło z hamulcem obroty spadają do 800 i podbija je do 1.2 tys. Przepustnica wyczyszczona po adaptacji , brak błędów . Po adaptacji spalanie na postoju wzrosło do 1.1 wcześniej było około 0.7 . I ogólnie dość wysokie spalanie przed czyszczeniem i adaptacja po mieście około 14 litrów. Gdzie szukać dalej przyczyn drgania i dziwnych zachowań obrotów po wciśnięciu sprzęgła ??

Edytowane przez Jankomuzykant

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności