Skocz do zawartości

tryb awaryjny - pytanie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne zgromadzenie :?:

 

Pytanie za 100 punktów :

 

Czy jak zapala się błąd (samochodzik z kluczykiem) to bez względu na to co ten błąd oznacza - auto przechodzi na tryb awaryjny ;) Czy tylko w niektórych przypadkach ?

 

Bo mam wybebeszony sterownik świec żarowych w 2.0 DTH bo czekam na nowy - pali mi się błąd - i czasami auto jedzie normalnie a czasami robi się muł :P

Tak jakby raz wchodził w tryb awaryjny a raz nie - czy to możliwe ?

 

Dzięki i Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zapalało z przyczyn lpg kiedyś tam to poza zaświeconą kontrolką chceck nic innego nie zauważyłem a błąd to był że " za uboga mieszanka (sonda lambda rząd 2)"

Zresztą później sama zgasła

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

szczerze mówiąc wątpię żeby miało to związek ze sobą , moim zadaniem to sobie musisz fundnąć czyszczenie egr albo elektronika na pompie świruje , ciężko wyczuć ja tak miałem i wyczyściłem egr i spokój , zacznij od egr- a zawsze to taniej ;/ pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jakby raz wchodził w tryb awaryjny a raz nie - czy to możliwe

nazir, a jak myslisz ?? Gdybyś miał spalony czujnik cofania to tez by wszedł w stan awaryjny!! lub spalona świecę żarową ?i wiele innych pier,,,oł nie wchodzi w stan awaryjny tylko nam pokazuje uszkodzenie lub rozłączenie jakieś wtyki itp. ;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odzew ;/

Kolega - Brzoza - miał racje nie jest to tryb awaryjny bo wsadziłem już sterownik świec żarowych i wygasiło error http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

ale od czasu do czasu mam wrażenie że mocy Zośce brakuje ,turbo sie nie załącza jest taka mułowata i słychać metaliczne cykanie jak wzrasta obciążenie silnika i nie ma reguły czy jest zimny czy ciepły itd , itp .

Aaaa i odkryłem (przy okazji wymiany chłodnicy klimatyzacji - bo padła) że w chłodnicy powietrza napędzającego turbo i w rurkach jest nieco oleju - czy tak powinno być ?

Co myślicie o tym ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mieto-68

Mam wersję benzynową i czasami mi przełączała się w tryb awaryjny dlatego, że miałem na osiach różnej wysokości koła i czytniki ABS-u czytały różnicę w obrotach kół jako poślizg. Po wymianie kół na cztery takie same problem znikł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności