Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Witam szanowne zgromadzenie Pytanie za 100 punktów : Czy jak zapala się błąd (samochodzik z kluczykiem) to bez względu na to co ten błąd oznacza - auto przechodzi na tryb awaryjny Czy tylko w niektórych przypadkach ? Bo mam wybebeszony sterownik świec żarowych w 2.0 DTH bo czekam na nowy - pali mi się błąd - i czasami auto jedzie normalnie a czasami robi się muł Tak jakby raz wchodził w tryb awaryjny a raz nie - czy to możliwe ? Dzięki i Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawinek Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 U mnie zapalało z przyczyn lpg kiedyś tam to poza zaświeconą kontrolką chceck nic innego nie zauważyłem a błąd to był że " za uboga mieszanka (sonda lambda rząd 2)" Zresztą później sama zgasła   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 witam szczerze mówiąc wątpię żeby miało to związek ze sobą , moim zadaniem to sobie musisz fundnąć czyszczenie egr albo elektronika na pompie świruje , ciężko wyczuć ja tak miałem i wyczyściłem egr i spokój , zacznij od egr- a zawsze to taniej pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Tak jakby raz wchodził w tryb awaryjny a raz nie - czy to możliwe nazir, a jak myslisz ?? Gdybyś miał spalony czujnik cofania to tez by wszedł w stan awaryjny!! lub spalona świecę żarową ?i wiele innych pier,,,oł nie wchodzi w stan awaryjny tylko nam pokazuje uszkodzenie lub rozłączenie jakieś wtyki itp.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 a czy ten tryb awaryjny jest związany z różnicą w jeździe autem czy nie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Dzięki Panowie za odzew Kolega - Brzoza - miał racje nie jest to tryb awaryjny bo wsadziłem już sterownik świec żarowych i wygasiło error http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif ale od czasu do czasu mam wrażenie że mocy Zośce brakuje ,turbo sie nie załącza jest taka mułowata i słychać metaliczne cykanie jak wzrasta obciążenie silnika i nie ma reguły czy jest zimny czy ciepły itd , itp . Aaaa i odkryłem (przy okazji wymiany chłodnicy klimatyzacji - bo padła) że w chłodnicy powietrza napędzającego turbo i w rurkach jest nieco oleju - czy tak powinno być ? Co myślicie o tym ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mieto-68 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Mam wersję benzynową i czasami mi przełączała się w tryb awaryjny dlatego, że miałem na osiach różnej wysokości koła i czytniki ABS-u czytały różnicę w obrotach kół jako poślizg. Po wymianie kół na cztery takie same problem znikł.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.