Skocz do zawartości

Elastyczny łącznik tłumika - wycinanie i wspawanie łacznika, czy wymiana całej rury?


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez WojtekStec,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Astra nie przeszła przeglądu m.in za sprawą łącznika elastycznego - jest do wymiany.
Teraz mam pytanko: czy kupić sam łącznik, wyciąć starty i wspawać nowy, czy lepiej kupić całą rurę z łącznikiem i wtedy tylko przykręcić z jednej strony i wpasować pod obejmę z drugiej stronu ...no i oczywiście sondę lambda też przerzucić? Nie będzie problemów tą sondą?
Która opcja taniej i łatwiej dla średnio dla takiego zaawansowanego zawodnika, jakim jestem ja?
Astra H kombi 2006 1.4

 

Są łączniki na złącza śrubowe , spawanie to loteria , bo nie wiadomo jak reszta rury wygląda , i w tym przypadku zaczynasz spawać w jednym miejscu a kończysz metr dalej bo wpadasz . 

 

  • Like 1
  • Rozwiązanie

Czyli obejmy lub tzw cybanty. To moze byc  najlepsze, bo najprostsze i najtańsze rozwiązanie! Dzięki za podpowiedź

 

Nie zapomnij na pastę tego montować , bo będą przedmuchy 

 

  • Like 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności