Gość Anonymous Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Witam wszystkich jestem tutaj nowy potrzebuje szybko pomocy mam Opla kadetta 14i na jednopunkcie, odpalam rano jade do roboty 3 km zgasze auto,za 5 minut chce odpalic i dupa krece i nic,paliwo dochodzi nie ma na kablu iskry,cewka juz zmieniona co to moze byc modul czy aparat ? postukam po aparacie poruszam kablami jakimis kostkami zaskoczy i zaraz gasnie dzisiaj myslalem ze mnie szlak trafi tak z 5 razy zaskakiwal gasl az wkoncu zaskoczyl i chodzil,ale co to za jazda jak moze na kazdej kzyzowce zgasnac dodam tylko ze stalo sie to po myciu silnika najpierw myjka zjadka kamyczek w kopulce,zmienilem palec i kopulke jezdzilo gdzies przez tydzien i puzniej zaczal sie dziac taki cyrk ze nie wiadomo kiedy moze zgasnac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Chyba moduł tak sie objawia. Na zimnym jest wszystko ok, ale jak sie rozgrzeje to nie pali.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 A nie będzie to wina tej cewki w aparacie zapłonowym (nie wiem jak to się dokładnie nazywa) Ale jak mi ją trochę zmielało to też nie miałem iskry. Wcześniejsze objawy miałem jeszcze takie że obrotek mi dziwnie skakał. Wiem że to ustrojstwo jest w jakiś sposób odpowiedzialne za wytwarzanie iskry podając jakiś impuls na cewkę. Może tam tkwi przyczyna. Jak się nie mylę to powinna mieć ona opór około 470omów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacko Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Jaki masz silnik?Jaki aparat zapłonowy.W c14nz było kilka rodzajów układów zapłonowych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacko Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 W tym aparacie jest tzw.czujnik Halla.Cewka która ma mieć chyba coś ok 800Ω, nie jestem pewien, sprawdze i dam dokładne dane.To jest take ustrojstwo jakie montowali w Polonezach.Tam ten czujnik w połączeniu z tym zielonym przewodem do modułu tworzyły istna rosyjską ruletke.Jechałeś normalnie, zgasiłes silnik i juz nie odpaliłeś.Tu może być podobnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Tam jak pamiętasz sprawa rozbijała się głównie o przełamanie białego bądź czarnego przewodu. A działo się to w związku z ich ciągłym ruchem w trakcie działania przyśpieszacza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacko Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Spotkałem się kiedyś z podobnym objawem w kadecie c13nz.Moduł był w aparacie.Wymiana modułu i profilaktycze cewki Halla załatwiło sprawe.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 wymień moduł i po sprawie. miałem to samo, dałem za nowy 90 zł i mam spokój   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 mialem podobny problem okazalo si eze to byla kostka dochodzoca do modolu , moze tez byc wina tego glownego kabla co dochodzi do cewki zaplonowej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.