Skocz do zawartości

Pierścienie w Astrze


Gość michu71

Rekomendowane odpowiedzi

Ale , ale - powiedzcie mi co to za mechanik który ściągał głowicę do remontu (planowanie . uszczelniacze zaworów, uszczelka ) bo silnik dymił i nie sprawdził równocześnie pierścieni. Moim zdaniem ktoś tu kogoś naciąga na dodatkowe koszty. Jak jest sciągnięta głowica to wystarczy odkręcić miskę olejową i kręcąc wałem wysunąć te pierścienie. Moim zdaniem to głównie one są winne. Teraz jak głowica jest założona z powrotem to można się upewnić o stanie pierścieni mierząc kompresję - powinna być w okolicach 17-15 atm. Jeśli gorzej to pierścienie do wymiany.Tylko teraz to by trzeba je wyjąć od dołu- nie wiem czy tak się łatwo da.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest sciągnięta głowica to wystarczy odkręcić miskę olejową i kręcąc wałem wysunąć te pierścienie

Nie da rady, pierścienie nie wychodzą ponad blok.

Trzeba odkręcać korbowody.

W tym silniku stopień sprężania jest 10,5, a ciśnienie 1,3MPa, jak jest nówka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności