Gość Anonymous Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Mam pytanko czy wie ktos jak wymienic owa galke zmiany biegów tzn jak zdjac stara gałke biegów i gałke hamulca recznego.prosze o pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 mojemu kumplowi udało się to zrobić w astrze f w taki sposób że ciągnął gałkę do góry i ruszał nią w lewo i w prawo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Ręcznego nie wiem, ale biegowa schodzi łatwo, drążek jest radełkowany, a gałka na wcisk. Ciągnij do góry, możesz trochę pokręcić na boki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 ok ...a to do podciagania od zmiany biegow(do wbicia na R)zostaje na swoim miejscu?- sciagam tylko samą główkę? ....ale jakby mi ktos jeszcze podpowiedzial jak sie recznego zdejmuje to byloby super....bo wiecie dostalem te bajery w prezencie od kumpla i glupio byloby ich nieumiec zalozyc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 gałke ściągasz bez tego podciągania. a co do ręcznego to nie wiem bo nigdy tego nie ściągałem, no ale potrzeba matką wynalazków   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Podejrzewam, śe też jest na wcisk, raczej żadnych śrubek nie będzie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Ręczny też jest nabity na siłę i trzba mocno się zaprzeć by go ściągnąć   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kokos Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 gałke od zmiany biegow mozesz lekko naciac takze co pozwoli na swobodne jej sciagniecie i pod spodem (w oplu kadecie tak jest) masz kawalek plastiku ktory ma 3 owale wystajace zeby na tym trzymala sie galka.Dwa pierwsze mozesz sciac do samego precika i zalozyc redukcje z galki ktora dostales (jest potrzebna zeby przykrecic samom galke) ,co do recznego to powinienes go zsunac w strone szyby i powina zejsc po lekkim oporze.Powodzonka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 kokos, U mnie żadnych owalów nie było.... Może kadett ma inaczej? A nowa była tez na wcisk, dla pewności zastosowałem kropelkę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 ok no to dzis nastal ten dzien w szczecinie ladna pogoda-swieci slonko i troche pizga zimnem. mozna brac sie za wymiane galeczek ,jakby cos nieszlo to bede pisal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.