Skocz do zawartości

Dziwne stukanie w silniku


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam koledzy. Mam pewien problem z ktorym postaram sie z Wamu podzielic. Mianowicie jestem posiadaczem Asterki G z 2000 roku o silniku 1,4 16v. Autko ma juz dosc duzy przebieg mianowicie 200tys, oleju jednak nie bierze. Problem tkwi w tym że na rozgrzanym siniku chodzi jak diesel klekocze po prostu(na zimnym tego nie słychac). Wiem ze wina moga byc popychcze hydrauliczne. Miał moze ktos podobny problem, jak sobie z tym poradził? :wesoly: .. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wiem ze wina moga byc popychcze hydrauliczne.

Mogą być, ale nie muszą.

Raczej na zimnym silniku się tłuką.

Osłuchaj silnik z góry i z dołu.

Miał moze ktos podobny problem, jak sobie z tym poradził?

Zdjąć dekiel zaworów i oglądnąć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous
aspius, witaj mam problem z astrą 2 2002 1,6 8v mam stuki na wolnych obrotach i przy przygazowaniu w tez wzrastają do obrotów czy to dzwigienka zaworowa?proszę o pomoc.Tomek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie wiem, bo z takiej odległości i w dodatku przez pokrywę zaworów nie widzę http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

Zdejmij pokrywę i zobacz.

Nie masz na myśli konika?, bo tam są chyba zawory hydrauliczne szklankowe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdż taki temat zdejmij rurę ktorą dostaje sie cieple powietrze z nad kolektora wydechu do przewodu ktorym dostarczane jest powietrze do silnika gdy silnik jest ciepły to klapka czasem klekocze dając dziwne dzwieki u mnie czasem tak sie dzieje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam,

 

Ja mam podobny problem. To dziwne stukanie jest metaliczne, podobne do tego, jakie miałem gdy kiedyś było zbyt mało oleju w silniku. U mnie słuchać było do tej pory tylko na benzynie - teraz zaczynam słyszeć to również na gazie. Charakterystyczne jest to, że pojawia się w następujących warunkach:

- jazda pod górę

- obroty 2200 - 3000 obr/min

- lekko nacisnięty pedał gazu

 

Jeśli docisnę pedał gazu mocniej - stukanie znika. Nie ma jak dotąd osłabienia pracy silnika. Trochę zwiększone spalanie gazu - ale może to być spowodowane tym, że instalacja już długo nie była regulowana.

 

Wykluczam rozrząd - był wymieniany niedawno (pasek + napinacz), podobnie świece i przewody wysokiego napięcia. Samochód ma przejechane 153.000km z czego ostatnie 55.000 na instalacji gazowej.

 

Znajomy podejżewa czujnik spalania stukowego. Będziemy go sprawdzać w tym tygodniu.

 

Jeśli macie jakieś sugestie - będę bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam,

Piotr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności