Gość Złoty Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Witam ponownie wszystkich użytkowników tego forum. Moja Astra ma poważny problem z obrotami i bardzo dziwnie się zachowuje. Wczoraj wymieniłem nowy silniczek krokowy, z początku było bardzo dobrze, silnik się nagrzał po przejechaniu kilku kilometrów i zaczęły się dziać dziwne rzeczy, jak nacisnąłem na sprzęgło i hamulec to silnik zaczął ryczec i dostał dużych obrotów od 2000 do 2700, a przy zmianie biegów obroty stoją w miejscu (2000), nawet na biegu jałowym najmniejsze obroty to 1500, wogóle nie ma 1000 i poniżej. Dzisiaj zapaliła mi się kontrolka CHECK ENGINE zaraz po wymianie krokowca ,zczytałem kody i to jest kod nr 22 czyli Czujnik położenia przepustnicy.Samochód też jedzie bez gazu, na biegu 1,2,3 i 4. Chciałbym też zaślepic EGR, ale niewiem czy jest w C14NZ. Asterka to jest dopiero mój pierwszy samochód, i jestem początkujący. Bardzo proszę o pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolega Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 na chlopski rozum ,skoro odczytales bledy i wyskoczla awaria czujnika przepustnicy,to masz przyczyne wysokich obrotow.Egra z kolei nie zaslepisz ,bo w 1.4 8v 60ps go nie ma   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 I zobacz, czy linka gazu się nie zacina.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 . Wczoraj wymieniłem nowy silniczek krokowyMoże zrobiłeś taki błąd jak jeden kolega, który pomimo wyraźnej różnicy w budowie nowego silnika i tak go wpakował do przepustnicy.Każda różnica w budowie silniczka spowoduje anormalną pracę silnika i ogłupi sterownik. Sprawdź dokładnie, czy jest to dokładnie ten typ silniczka, którego potrzebujesz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Faktycznie, 1,4 ma mniejszy grzybek, a wyglądają tak samo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Złoty Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Poszedłem wczoraj do sklepu ze starym krokowym i mi wymienili na taki jaki trzeba, bo wtedy sprzedawca się pomylił i dał mi do 1.6. Linke od gazu sprawdzałem wogóle się nie zacina.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 No to napisz, czy jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Złoty Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Dalej tak samo jest, przy wciśnięciu sprzęgła i gazu dalej silnik ryczy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Dolot szczelnie założony? (oglądnij od tyłu). Przepustnica dokrecona? Wtyczki do czujników podłaczone? Jakis kabelek się nie wyczepił? Wszystko dokładnie sprawdź.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Złoty Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Wszystko jest dokładnie dokręcone,sprawdzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.