Skocz do zawartości

przełącznik regulacji nadmuchu wentylatora Opel Kadett 1,6


Gość wojtii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam tylko najwyższe obroty na regulacji nadmuchu w/w marki i modelu auta. Czy jest on rozbieralny? Wymontowałem go i chcialem serwisowac ale zanim zaczne grzebać wole popytać czy jest wogóle sens i czy jest to do zrobienia.

 

Pozdrawiam

 

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale milion razy było, że przy silniku dmuchawy jest rezystor i to on w 99% wypadków zdycha

 

sprawdzałeś go?

Jestem laikiem mechanikiem i nie interesuje mnie za bardzo budowa i przyczyna tego stanu. chce tylko usunąc usterke.

 

Gdzie dokladnie znajduje sie ten rezystor ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Racja racja to może być rezystor dmuchawy :wesoly: Bądź też zatarte łożysko na wale silnika. Masz najwyższy bieg, bo na najwyższym prąd idzie prosto z aku, a na tych mniejszych idzie przez rezystor i być może nie ma tyle mocy żeby ruszyć silnik.

 

Proponuję oględziny silnika, a nie rozbiórkę przełącznika :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności