Skocz do zawartości

stuki przy gaszeniu i odpalaniu, głuchy huk przy zmianie biegów, dziwna praca skrzyni...


Gość rynna0812

Rekomendowane odpowiedzi

ja bym posprawdzał po pierwsze wszystkie poduszki pod silnikiem i skrzynią .. poluzował je i pozwolił się ułożyć (jezeli sa dobre) Nie chodzi mi tu tylko o ich zerwanie .. być może są już tak ponaciagane, że nalezy je wymienić.

 

przepustnica .. to dobry trop .. tez bym sprawdził jak zachowuje się przepustnica ... podczas rozruchu i podczas gaszenia ..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
Gość Slayer1904

 

Identyczny dzwiek mam przy swoim aucie. Zmienilem kolo dwumasowe dwa dni temu. Wysprzeglika i docisku nie ruszalem.Ludzie pisza ze po kompletnej wymianie ten dzwiek rowniez wystepuje....Co to ku...wa jest....Dodam tez ze na wolnych obrotach slysze lekkie stukniecia w komorze silnika ktore cichna po wcisnieciu pedalu sprzegla.Czy moze odpowiadac za te dzwieki jeszcze cos innego??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, że koło dwumasowe założyłeś nowe?? regenerowane??

na tą chwilę chyba bym sprawdził zawieszenie silnika ..?? stuk jest nieprzyjemny .. poza tym zastanowiłbym sie na sprawdzeniem koła pasowego paska wieloklinowego ..

a dlaczego wymeiniałeś tylko koło a nie wymieniałeś reszty??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Koledzy, powyżej pisaliście, że przyczyną szarpnięcia przy gaszeniu jest nie domykająca się przepustnica. Może się nie domykać i jednocześnie nie wywalać żadnego błędu?

U mnie wygląda, a dokładnie brzmi to w sumie identycznie jak u kolegi Slayera 1904 na nagraniu wideo.

Z19DT 101 KM.

 

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk ten pojawił się z dnia na dzień. Wczoraj czy przedwczoraj wieczorem. Nie wybiło by chyba wszystkich poduszek na raz?

 

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Cześć mechaniczną można i tym i tym. Od strony części elektrycznej wg warto nasmarować koła zębate smarem do przekładni plastikowych, choć fabrycznie chodzi na sucho. Ważne by sama bez oporów się zamykała.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności