Gość Kacper Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Ale chodzi o silnik 2.2 a widzę że był tylko jeden rodzaj w tej pojemności czyli DTH (X22DTH) bo koleś, który grzebie w tym aucie pisze, iż jest to DTL. Poszukaj lepiej kogoś innego, lub weź sprawy w własne ręce. :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Mozna nawet zrobic tak ze wstawic silnik 2.0 a ospret dac ten co byl . Kolega tak zrobil w viki C z motorem wlasnie 2.2.DTR. Generalnie 2.2 mialy dolegliwosctaka ze waly ulegaly awarii i sam slupek tez swego czasu byl dosc drogi do 2.2. 2.0 tanszy i jest tego sporo. Silnik 2.0 na osprzecie 2.2 chodzil oczewiscie duzo lepiej jak seryjny 2.0 DTH. Z tego co pamietma to tez Silniki 2.2 DTH byly na turbinie bez zmiennej geometri a 2.2 DTR juz mialy zmienna geometrie. Generalnie ten 2.2 DTH to rozwiniecie 2.0.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tedy82 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Hmmm...to niezła zagwozdka, bo koleś, który grzebie w tym aucie pisze, iż jest to DTL. Szukając silników na Allegro tych DTL jest dosłownie kilka. Reszta DTH. Czeka mnie wymiana silnika, gdyż padł rozrząd....tzn napinacz sie "urwał" i pozamiatał w silniku. Nie znam się na tym za dobrze, ale nie chce pakowac kasy w silnik, który w jakiś sposób nie będzie do końca pasował... ja mam silnik cały na sprzedaz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Daj ogłoszenie w odpowiednim dziale.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.