Skocz do zawartości

Opel Astra h 1.8 16v 125. Bierze nieprawdopodobne ilości oleju.


Gość Machu92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, samochód kupiłem w maju, olej wymieniłem dokładnie 3.07.2015 na 5w30 dexos 2. Nie wiem jaki olej w aucie był wcześniej w okresie od maja do lipca, wszystko wtedy było ok. Na początku sierpnia wyskoczyła mi kontrolka poziomu oleju ?!?!??!?!?! ponad 4 litry oleju w miesiąc ? to w czołgu chyba nawet tyle nie pójdzie, nie wiem nie znam się. Dolałem litr, pojeździłem jakiś czas, dolałem znowu litr i tak w kółko. Nic mi nie dymi podejrzanie, auto chodzi super wszystko wporzo, w płynie chłodniczym żadnych zabrudzeń itp, aha oczywiście nie mam żadnego wycieku. Czytałem, ze te silniki biorą olej. ale jest przesadą, żeby Na bak paliwa brały litr oleju. O co chodzi ? Ktoś w temacie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie prosze

ile dolane na ile kmow

jakie warunki pracy

ile silnik ma nalatane

 

o co chodzi ??

walkowane w pip razy nie tylko na tym forum

normy sa jakie sa

do litra na 1000

najczesciej bierze w trasie

 

w 90% przypadkow silnik jest do remontu

i to nie tylko gora ale i dol

 

 

btw miedzy min a max na bagnecie jest litr

a wczesniej ktos mogl wlac jakiegos ''doktora''

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak, gdy go kupiłem miał ok. 151 tys. Przy wymianie oleju w lipcu dokładny stan licznika to: 153,437 tys. Na dzień dzisiejszy to 158 tys, od wymiany w lipcu dolane ok. 2 litry oleju 5w30 dexos2. Autem jeżdżę na krótkich trasach przeważnie, do roboty mam 5 minut, i poruszam się głównie w mieście. Tak jak pisałem wyżej, żadnych objawów jakoby się coś działo z silnikiem, wcześniej miałem golfa którego sprzedałem własnie przez problemy z olejem, ale to dawało ciągle o sobie znać, ciśnienie oleju, auto traciło moc itp. Tutaj wszystko jest wporzo. nie wiem co robić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach