Gość marcelo Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Stuk Puk to ja.... czujnik spalania stukowego Ostatnio wywaliło mi kilka razy check'a, ale lampka gasła i autko dalej jechało normalnie. Podjechałem na kompa a tam pokazuje błąd : Czujnik spalania stukowego - pierwszy rząd cylindrów. I teraz bądź mądry - który to jest pierwszy rząd cylindrów jak są dwa rzędy? I gdzie to ustrojstwo jest przykręcone do bloku? - podobno ważny jest też moment dokręcenia śruby mocującej -czujnik będzie nowy kupiony w ASO .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Pierwszy rząd jest od nadwozia - jest opis na naszym forum - 1-3-5: 2-4-6.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tokar2 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 wywaliło mi kilka razy check'a, ale lampka gasła i autko dalej jechało normalnie. U mnie okazało się słabe połączenie elektryczne na zakończeniu wtyczki tego czujnika. Kontaktron spray i po sprawie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Tu masz opis układu cylindrów w V-ce - http://forum.opel24.com/topic/69637-po-wymianie-swiec-i-kabli-strzela-duze-spalanie-brak-wolnych-obrotow/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcelo Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Ok sprawdzę połączenie na wtyczce przed wymianą i trochę pojeżdżę. Teraz to wiem który to jest pierwszy rząd to mogę sobie już trochę pogrzebać przy autku. Dzięki za szybką odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 podobno ważny jest też moment dokręcenia śruby mocującej 20 Nm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Błąd czujnika stukowego nie mówi o tym, że jest on uszkodzony. Tylko o tym, że jest nieprawidłowe(nierówne) spalanie między tłokami na danym rzędzie. A sam czujnik działa dobrze. Powodem może być(najczęściej jest) układ zapłonowy: świeca, kale, cewka. Lu lewe powietrze, dziura w wężu, uszkodzona opaska. Czujnik spalania stukowego według mnie jest nie zniszczalny. Ale jeśli już się zdecydujesz na wymianę i to pomoże to daj znać koniecznie. [obal mity i moje teorie ]   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.