Gość studentzse Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 witam panowie nie mogę się uporać ostatnio z błędem P0400-(7) miałem rok temu problem z tym błędem lecz problemem był zapieczony zawór zostało to naprawione i teraz znów to samo po roku lecz zawór egr działa bez oporu, nie mam pojęcia co to może być, wielkie dzięki za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Nieprawidłowy przepływ spalin przez egr. Węże masz szczelne?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość studentzse Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 sprawdzałem wszystkie węże kilka razy, wcześniej był jeszcze błąd przepływomierza to tak na marginesie ale została wymieniona i błędu nie ma, a które węże masz na myśli? od dolotu? sprawdzę jeszcze raz dla pewności jak coś dodam ze kontrolka samochód z kluczykiem wyskakuje rano jak jest chłodno ale zaraz gaśnie lub wcale się nie zaświeca, a jak jest ciepło jak się zaświeci to świeci się cały czas   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 http://forum.opel24.com/topic/40372-zawor-egr-w-13-cdti/ Tu masz ciekawy temat   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 jakos tak tu jest ze na wiosne po zimie jak sie ociepli zaczynaja swiecic z powodu egr ale taka jest pewnie histereza ze jak jest za niski przeplyw gazu to sie egr wywala do rzeczy - w tym silniku z13dt jest tak ze poprawne dzialanie egr potwierdzane jest przez przeplywomierz program eeprom (w sterowniku) jest tak zaprogramowany ze wie jakie wartosci powietrza maja byc w kazdych warunkach pracy pod obciazeniem i bez ( i nadmienie ze doswiadczalnie silnik wywali service zwiazany z egr na jalowych obrotach bez obciazenia) i albo masz zwalony przeplywomierz albo niedrozny przewod od egr w kolektoze ssacym albo kable do egr maja przerwe bo czesto ten blad albo zablokowany ale skoro sadzisz ze dziala to sprawdz kable i kolektor ssacy bo przeplywomierz maloprawdopodobne a jak sie chcesz problemu z egr pozbyc na zawsze daj znac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość studentzse Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 albo niedrozny przewod od egr w kolektoze ssacym to byl powod calego problemu wielkie dzieki mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.