Skocz do zawartości

Astra G jaki silnik


Gość marolp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przymierzam się do kupna astry G lub innego auta do 10.000 w LPG, mam pytanie który silnik wybrać? czy 1.8 16v bierze olej tak samo jak 1.6 16v? boję się że 1.6 8v 75km może być za słabe, aktualnie jeżdżę vectrą b 1.6 16v 97r. 101km.
Tak tak wiem, że każdy pisze że 1.6 8v najlepszy, ale może któryś z silników o większej pojemności jest wart polecenia?

Macie może jakieś inne typy na auto do 10k w lpg, może toledo/leon, albo coś japońskiego? Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy czego oczekujesz od nowego auta, Siniki 1,6/16V i 1.8/16V to ta sama konstrukcja więc zapotrzebowanie takie same.

Co do brania oleju to jest z tym różnie - jeden sinik bierze sporo a drugi niezauważalnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczekuję bezawaryjności i taniej eksploatacji - jestem studentem, opel chyba jest jednym z najtańszych w utrzymaniu samochodem,
to prawda, że astry po 2000 roku są lepsze? gdzieś tak wyczytałem. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

opel chyba jest jednym z najtańszych w utrzymaniu samochodem

 

Na mojej skórze sprawdzone: Opel vs Skoda.Ta druga wygrywa bezdyskusyjnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ż

 

Oczekuję bezawaryjności i taniej eksploatacji - jestem studentem, opel chyba jest jednym z najtańszych w utrzymaniu samochodem,
to prawda, że astry po 2000 roku są lepsze? gdzieś tak wyczytałem. Pozdrawiam

Zle wyczytałes, do 2000r były lepsze silniki. Nawet ten 1.6 8V po 2000r(z16se) to badziew w stosunku do(x16szr) jezeli chodzi o awryjność czy koszty eksploatacji. Tyle ze sa na tyle wyeksploatowane że cieżko kupić w dobrym stnie

 

Podstawowa zasada:Nie kierujemy się marką- a stanem auta-unikajać bubli(niektóre auta juz w fazie produkcyjny są nie wypałami)

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach