jarq219 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Witam. Problemem są wysokie obroty na biegu jałowym w astrze f 1.4 8v monowtrysk, problem, występuje na lpg. Obroty uspokajają się dopiero jak się zatrzymam po kilku sekundach, jak jadę i wcisnę sprzęgło cały czas wysokie obroty. dlaczego uspokajają się na postoju a w czasie jazdy nie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Po pierwsze co było robione do tej pory.Tak było od poczatku czy od jakiegoś czasu.Jaka jest instalacja LPG.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarq219 Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Instalacja LPG jest II generacji, regeneracja reduktora była robiona samodzielnie, kupiony oryginalny zestaw membran lovato.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Po regeneracji reduktora powinno się wyregulować instalację.Robiłeś regulację?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.