Gość arturecki91 Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Witam. Mam problem z corsą D 1.2 86km 2010r. Zapala się lampka silnika. Skanerem sprawdziłem że chodzi o błąd sondy lambda 2 zbyt bogata mieszanka. Co może być uszkodzone? Po skasowaniu błąd pojawia sie po okolo 100kilometrach. Samochod ma przejechane od nowości 67tys i jestem pierwszym właścicielem. Prosze o pomoc. Pozdrawiam serdecznie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Tak to sonda za katalizatorem. Pierwsze to wiązka ,potem sonda do przemierzenia . Ciśnienie paliwa ,wtryski i dolot powietrza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturecki91 Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Wiązka wygląda poprawnie. Pomiar sondy to: 1.27v praktycznie caly czas. Momentami spadnie lekko ale to jak zimny jest. Fakt jest taki ze jak wyczyscilem przepływkę to byl długo spokoj tylko skoro to przepływka to dlaczego sonda 1 tego nie wyłapie? Po trasie okolo 45km sonda 2 od 0.20 do 0.75 mniej wiecej. Podczas jazdy skacze ale czy to dobrze czy nie to nie wiem...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Sonda 2 ma prawie stać.Oscylować między 0.1-0.9 v bardzo ospale. Pomiar sondy się robi Wiązki się nie sprawdza na oko tylko mierzy czy nie przebić na kablach i czy jest przewodność między wtyczką a sterownikiem. Jeżeli jest zimna to powinna mieć max. 1 V bo o sonda 1 Voltowa Sondę sobie pomierz przy temp ok 20 st C powinna mieć ok 9 Ohma ( to grzałka) Pin 1 -masa przy zapłonie włączonym ma być tyle co na aku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturecki91 Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 W tym samochodzie nie da sie dostać do tej sondy bez kanału... Tragedia to jest zrobione. Czyli urz. Diagnostycznym nic nie sprawdze? Gdy samochod ma juz temp roboczą to na postoju sonda ma te 0.5 0.7 mniej wiecej. Myslalem ze błąd p2271 to bedzie jakas prosta sprawa do diagnozy Nie wywala błędu komunikacji z sondą   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Definicja tego błędu to-sygnał nie zmienia się ze statusu mieszanki ,,bogata,, Co jest przewidziane do sprawdzenia przy tym błędzie podałem wyżej. Niestety musisz poszukać kanału lub wysoki krawężnik. A urządzeniem diagnostycznym owszem można,ale wiązki i wtyczki nie sprawdzisz inaczej jak jej nie rozepniesz i sprawdzisz styki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.