Gość Krist-off Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Dzięki Masz taki sam modela autka jak i ja - gdzie jest pompa bo jestem totalnym laikiem samochodowym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10070-objawy-uszkodze%C5%84-turbospr%C4%99%C5%BCarki/page/3/#findComment-269627 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 za chlodnica praktycznie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10070-objawy-uszkodze%C5%84-turbospr%C4%99%C5%BCarki/page/3/#findComment-269613 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Dzieki Brzoza za podpowiedź .Widać, że masz rzeczywiście spore doświadczenie w tej branży U mnie jednak nie ma problemów z uruchomieniem silnika: czy ciepły czy zimny. Zatem nie jest to problem z pompą. Ale szykuje mi się na Boze Ciało, wyjazd do Wilna w 5 osób i dlatego próbuje znaleźć przyczyne spadku mocy. Moze warto wyczyścić wtryski STP, albo przestać dodawać Selektol co 4-te tankowanie? arkgas   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10070-objawy-uszkodze%C5%84-turbospr%C4%99%C5%BCarki/page/3/#findComment-269522 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Zatem nie jest to problem z pompą. Ale szykuje mi się na Boze Ciało, wyjazd do Wilna w 5 osób i dlatego próbuje znaleźć przyczyne spadku mocy. Moze warto wyczyścić wtryski STP, albo przestać dodawać Selektol co 4-te tankowanie? To akurat nie ma wplywy na spadek mocy. Jesli juz to zapchany kat albo zasyfiony kolektor dolotowy, lub inne dolegliwosci w naszych silnikach jak EGR, przeplywka, uklad podcisnieniowy od vacupompy az do silownikow pneumatycznych.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10070-objawy-uszkodze%C5%84-turbospr%C4%99%C5%BCarki/page/3/#findComment-269518 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 To akurat nie ma wplywy na spadek mocy. Jesli juz to zapchany kat albo zasyfiony kolektor dolotowy, lub inne dolegliwosci w naszych silnikach jak EGR, przeplywka, uklad podcisnieniowy od vacupompy az do silownikow pneumatycznych. W pełni sie pod tym podpisuje co pisze kol. wesol, Jedynie co dodam to obserwować ten siłownik od klapek zawirowań . Jest na głowicy przed pompą vacu jezeli jest nie sprawny to kieruje nam tylko do polowy liczby zaworó w powietrze i to już jest znaczny spadek mocy!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10070-objawy-uszkodze%C5%84-turbospr%C4%99%C5%BCarki/page/3/#findComment-269489 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Dopiero jak silnik nieco ostygnie i go zdeko popiłuję to ruszy. główną przyczyna przepalenia sie serownika pompy jest "zdeka popiłowanie" tak jak pisał brzoza pompy przeważnie siadają z nienacka choć przyczyn ich awarii trzeba szukać w nieprawidłowym działaniu pozostałych podzespołów (szczelność układu zasilania paliwem i przelewowego, prawidłowa praca sterownika świec żarowych i samych świec) jeżeli silnik zaczyna ciężko odpalać i nie zrobisz z tym nic to następny krok nadwyrężenie pompy... reasumując: warto dbać o silnik bo koszt regeneracji pompy może nam popsuć np. tegoroczne wakacje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10070-objawy-uszkodze%C5%84-turbospr%C4%99%C5%BCarki/page/3/#findComment-269372 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 reasumując: warto dbać o silnik bo koszt regeneracji pompy może nam popsuć np. tegoroczne wakacje Wiem, wiem Koledzy. Dlatego dzisiaj już odstawiłem autko do mechanika specjalizującego się w silnikach diesli i pompach. Wolę dmuchać na zimne bo dodatkowe koszta związane z naprawą autka nie są mi do niczego potrzebne. Mam nadzieję, że będę wiedział czy to jakaś drobnostka, czy też już pompownia siada Wieczorem opiszę co i jak. Pozdrawiam i dzięki za rady. Autko po wizycie - błąd sterownika pompy (tłumaczył mi, że pojawia się gdy pompa już nie jest na chodzie a u mnie działa), za badanie nie wzięli nic. Podejrzewają, że pompa jest już na wykończeniu ale kazali potwierdzić diagnozę u innego mechanika, bo jak twierdzą wyjąc pompę i wysłać do regeneracji to nie problem z ich strony - tylko po co wywalać kasę. Myślę, że są uczciwi, tylko szkoda że w 3 mieście nie regenerują tych pomp   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10070-objawy-uszkodze%C5%84-turbospr%C4%99%C5%BCarki/page/3/#findComment-269363 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 O ile pamiętam swego czasu Brzoza podawał dobry serwis pomp w Kwidzyniu. U nas ma dobrą markę . arkgas   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10070-objawy-uszkodze%C5%84-turbospr%C4%99%C5%BCarki/page/3/#findComment-268503 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.