Skocz do zawartości

Kupiłem Opla Astrę G 1.4 16V Kombi i jestem załamany !!!!


Rekomendowane odpowiedzi

w mieście na pewno spadnie jak średno zmieniasz przy 4-5tys :mrgreen: ale na trasie to raczej nie ma wpływu ... chyba że przy wyprzedzaniu przy 100km/h redukujesz do 3 :-)

 

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Hmm z całą pewnością jest coś nie tak ponieważ ja też mam Astre G 1.4 16V tyle że nie kombi ale w trasie przy 130km/h to pali ok. 5,8l , a po mieście ok. 7,0l.

Dzięki za optymistyczną informację , napisz jak jeździsz jaką masz średnią wartość obrotów ? może ja mam za ciężką nogę ? próbuję teraz jeździć zmnieniając biegi przy 3000 obrotów zobaczę czy spalanie spadnie.

Wiesz ja właśnie tak staram sie robić przy ok. 3000obr/min, ale też zbytnio nie szaleję, nie ścigam sie z każdym na światłąch i staram sie jeździć raczej spokojnie chyba że ktoś mnie sprowokuje lub sie śpieszę.

Może spróbuj delikatniej cisnąc na pedał :mrgreen:

 

Piotrps, Standardowe pytanie;jaki masz rozmiar opon?

Przyspiesza dobrze,czy sie muli?

Rozmaiar opon 185/65 R 15 , jak kupiłem samochód bardzo mulił tak do 3500 obrotów potem jechał już ok , po przejechaniu ok 1000 km (dość agresywnie) uważam że ,jedzie dużo lepiej oczywiście jak na 1.4 , mogę powiedzieć , że zbiera się wmiarę dobrze.

 

Piotrps, odczytaj kody błedów,może coś nie tak . sprawdż po jeżdzie czy nie blokują koła . Opel przesadził z rozmiarem opon, jak następnym razem założysz 18560 R15 to napewno zaoszczędzisz przynajmniej litr paliwa albo lepiej .

 

Tak jak napisal zibi, odczytaj bledy (jak sie nie pali to nie znaczy ze zaroweczka nie mogla sie skopcic) ,sprawdz wtryskiwacz i sonde.

 

Przejechałem 100 km po mieście zmieniając biegi przy 3000 obr/min , jeździłem jak emeryt i 12 litrów poszło TRAGEDIA :mrgreen:! Czy ktoś może pomóc. Komputer czysty , brak błędów co jeszcze można sprawdzić ?

 

Zmien świece, może też kable, wtedy wykluczymy elementy zapłonu.

Mulenie do 3500 na to wskazuje

 

Piotrps, Wyczyść EGR,przepustnicę,silniczek krokowy i odłącz akumulator na pół godziny(pamiętaj o kodzie do radia w razie 'W').Potem odpal silnik niech pochodzi z 10min.Najpierw jedż spokojnie ,potem wstaw mu w tyłek.Może pomoże.

 

Dowiedziałem się,że pewien gość też to przerabiał.Komputer był do bani i nie pomogło wgrywanie nowego programu.Musiał kupić uzywany za tysiaka.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności