Gość Anonymous Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Witam, mam taki problem z silnikiem 1.7 dti isuzu. Auto jedzie i nagle sie wyłącza, nie dostaje paliwa. Zazwyczaj po paru sekundach odpala ponownie i znow moge jechac a to 5 km, a to 20km, a czasem mniej i znow sie wylacza. dwa razy nie chcial odpalic pzrez kilka godzin. Przy okazji 2 razy włączył mi sie check i tryb awaryjny. Odczytalem bledy i bylo cos o recyrkulacji spalin i problem z początkiem wtryku czy jakos tak. Narazie wymienilem filtr paliwa, i nie wiem co dalej. Czasem auto puszcza biały dymek na poczatku. Czy układ moze sie zapowietrzac? Może modłu na pompie? Czy sama pompa? Dodam ze silnik jets po chipie i ma wywalony katalizator(usunąłem go po chpie). Od czego zacząc? Sprawdzalem jzu pzrewody ukladu paliwowego i nie widze zeby gdzies byly jakie swycieki, chociaz wejscia przy filtzre paliwa są luźne i jutro cos z tym zrobie. Jakies pomysły? Pzdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10267-problem-astra-ii-17-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Moze zamontuj wezyk ten wchodzacy juz do pompy przeźroczysty i jak beda banki to wiadomo. Jesli nie to pozostaje podpiecie pod komputer diagnozujacy pompy- sa takie w cenie okolo 2000 zl i dobry warsztat powinien go miec. Podpina sie go pod pompe i mozna nawet odpalic auto bez udzialu elektroniki ECU, sprawdza sie dzialanie elektrozawodow dawki, wydajnosci odcinajace paliwo- ich szybkosc. Bardzo dobra rzecz. Mozesz tez podpiac wezyk od pompy i bezposrednio z karnisterka niech sobie zaciaga, pojezdzic tak troche dla proby i obserwowac co i jak. Musisz tylko jeszcze pamietac ze musza byc dwa te przewody bo jeden podaje paliwo a drugi to powrót.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10267-problem-astra-ii-17-dti/#findComment-268694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Układ paliwowy nie jest zapowietrzony, a na tech'u tez nie ma bledow. Bo zazwyczaj jak sie go sprawdza to on dziala normalnie wiec nei wykazuje bledow. Juz nie wiem co moze byc przyczyna. A niechce w ciemno wymieniac sterownika z pompy. Zauwazylem ze zazwyczaj wylacza sie na niskich obrotach kolo 1200.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10267-problem-astra-ii-17-dti/#findComment-268529 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Witam, U mnie było podobnie i okazało się że sterownik pompy. Oddałem do naprawy.Koszt 500 zł. I teraz wszystko jest Ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10267-problem-astra-ii-17-dti/#findComment-268495 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.