Skocz do zawartości

Problem Astra II 1.7 DTI


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam, mam taki problem z silnikiem 1.7 dti isuzu. Auto jedzie i nagle sie wyłącza, nie dostaje paliwa. Zazwyczaj po paru sekundach odpala ponownie i znow moge jechac a to 5 km, a to 20km, a czasem mniej i znow sie wylacza. dwa razy nie chcial odpalic pzrez kilka godzin. Przy okazji 2 razy włączył mi sie check i tryb awaryjny. Odczytalem bledy i bylo cos o recyrkulacji spalin i problem z początkiem wtryku czy jakos tak. Narazie wymienilem filtr paliwa, i nie wiem co dalej. Czasem auto puszcza biały dymek na poczatku.

 

Czy układ moze sie zapowietrzac?

Może modłu na pompie?

Czy sama pompa?

 

Dodam ze silnik jets po chipie i ma wywalony katalizator(usunąłem go po chpie).

Od czego zacząc? Sprawdzalem jzu pzrewody ukladu paliwowego i nie widze zeby gdzies byly jakie swycieki, chociaz wejscia przy filtzre paliwa są luźne i jutro cos z tym zrobie.

 

Jakies pomysły?

 

 

Pzdr

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10267-problem-astra-ii-17-dti/
Udostępnij na innych stronach

Moze zamontuj wezyk ten wchodzacy juz do pompy przeźroczysty i jak beda banki to wiadomo. Jesli nie to pozostaje podpiecie pod komputer diagnozujacy pompy- sa takie w cenie okolo 2000 zl i dobry warsztat powinien go miec. Podpina sie go pod pompe i mozna nawet odpalic auto bez udzialu elektroniki ECU, sprawdza sie dzialanie elektrozawodow dawki, wydajnosci odcinajace paliwo- ich szybkosc. Bardzo dobra rzecz.

 

Mozesz tez podpiac wezyk od pompy i bezposrednio z karnisterka niech sobie zaciaga, pojezdzic tak troche dla proby i obserwowac co i jak. Musisz tylko jeszcze pamietac ze musza byc dwa te przewody bo jeden podaje paliwo a drugi to powrót.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10267-problem-astra-ii-17-dti/#findComment-268694
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Układ paliwowy nie jest zapowietrzony, a na tech'u tez nie ma bledow. Bo zazwyczaj jak sie go sprawdza to on dziala normalnie wiec nei wykazuje bledow. Juz nie wiem co moze byc przyczyna. A niechce w ciemno wymieniac sterownika z pompy. Zauwazylem ze zazwyczaj wylacza sie na niskich obrotach kolo 1200.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10267-problem-astra-ii-17-dti/#findComment-268529
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności