Skocz do zawartości

ale sie wkopalam...[?]


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

...dwa miesiace temu kupilam autko-opel corsa 2001-wlasciwie bez

zadnych dodatkow-nawet wspomagania nie ma...zakladalam ze bede nim

dlugo jezdzila a do tego mozna przywyknac-i nie myslalam zeby go

sprzedawac...

...niestety kilka dni temu wysiadla instalacja gazowa, ktora

sprawiala, ze jazda moim bobkiem byla oplacalna. Dzisiaj bylam w firmie 'na gaz' na 1-ego Maja (Łódź) i powiedzial ze komputer do wymiany (ok 450 zl) i

wtryskiwacz tez (ok 700 zl)-(nie znam sie na tym-mozliwe ze

poprzekrecalam nazwy)...jestem zalamana...nie wiem czy jest sens

dokladac do naprawy tego samochodu-jestem studentka, nie zarabiam

zbyt wiele-jak byl gaz to starczalo akurat w sam raz-teraz przy

jezdzie na benzynie staje sie to bez sensu...

Jakie sa szanse, ze ktos kupi opla corse z 2001 roku (dziala

idealnie tylko ta instalacja wysiadla;/) z przebiegiem 130 tys. km,

silnik 1.0, 3-drzwiowy?

Czy ktos ma jakis pomysl co w takiej sytuacji zrobic?:D (wiem ze to nie forum psychologiczne ale moze sa jakies techniczne rozwiazania tej sytuacji-jak pisalam wczesniej nie znam sie na instalacjach gazowych)

Ewentualnie czy ktos zna w Lodzi jakis zaklad ktory sie zajmuje tego typu instalacja: Landi Renzo/data montazu 31.01.02/typ reduktora: ISS1 zey ewentualnie porownac ceny naprawy...??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DAROMV6

yennyfer, Często tak jest, że jak do warsztatu podjeżdża kobieta to można naciągnąć (nie mówię, że w tym przypadku właśnie tak jest).

A ciekaw jestem, jak tym autem podjechałby mężczyzna do innego gazownika - jaka diagnoza by wyszła.

Szansa na sprzedanie takiego samochodu zawsze jest, czasami jest tylko kwestia ceny.

Głowa do góry :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous