Skocz do zawartości

słaba moc na niskich obrotach podczas jazdy-1,7DTI 2000r


Rekomendowane odpowiedzi

kat zapchany i dlawi silnik zwlaszcza na niskich obrotach.-prawdopodobnie.

 

ponad rok temu walnął mi przepływomierz , ale porządny elektryk bez problemu wychwycił na kompie że jest walnięty pokazując mi parametry jakie ma a jakie powinien mieć i nie było żadnych wątpliwości co jest przyczyna nagłego zmulenia , po wymianie wszystko wróciło do normy , u mnie auto ciągnie w zasadzie od najniższych do najwyższych obr. i nie ma czegoś takiego jak tzw.,, turbo-dziura" - mam nawet wrażenie że ma sporo więcej mocy niż deklarowane 75KM , ale leje najlepsze paliwo [ najdroższe BP , Schell , Statoil- nie żałuje ] i jak tylko mam okazje to ,,ciągne" chwilowo do max. obr.

 

może potrzebna jest wizyta u naprawde dobrego szpeca z kompem , bo jak ja byłem u kolegi i podłączył to jego komp. nic nie ,,widział" i nie wykrył niczego , dopiero elektryk po podłączeniu do swojego kompa pokazywał mi wszystko jak na dłoni z wszelkimi parametrami jakie sa i jakie powinny byc i samo wylazło że przepływomierz.

 

ponad rok temu walnął mi przepływomierz , ale porządny elektryk bez problemu wychwycił na kompie że jest walnięty pokazując mi parametry jakie ma a jakie powinien mieć i nie było żadnych wątpliwości co jest przyczyna nagłego zmulenia , po wymianie wszystko wróciło do normy , u mnie auto ciągnie w zasadzie od najniższych do najwyższych obr. i nie ma czegoś takiego jak tzw.,, turbo-dziura" - mam nawet wrażenie że ma sporo więcej mocy niż deklarowane 75KM , ale leje najlepsze paliwo [ najdroższe BP , Schell , Statoil- nie żałuje ] i jak tylko mam okazje to ,,ciągne" chwilowo do max. obr.

 

może potrzebna jest wizyta u naprawde dobrego szpeca z kompem , bo jak ja byłem u kolegi i podłączył to jego komp. nic nie ,,widział" i nie wykrył niczego , dopiero elektryk po podłączeniu do swojego kompa pokazywał mi wszystko jak na dłoni z wszelkimi parametrami jakie sa i jakie powinny byc i samo wylazło że przepływomierz.

 

Bo auto sie loguje i wtedy widac wszytsko jak na dloni a to ze w oplu malo kto wie i ma sprzet no to niestety ale moge tylko pocieszyc ze w markach takich jak cytryna czy renia jest jeszcze gorzej. Niestety ale wlasnie tu ma spora przewage grupa vag. Czy auto wyczuwalnie czy tez niewyczuwalnie slabiej idzie to po zrobieniu logow dynamicznych w zasadzi emozna powiedziec wszytsko- ile pompuje turbo i w jakim zakresie od ilu obrotow wstaje. Jaka dawka paliwa na cylinder, jaki kat wtrysku, jakie ma parametry przeplywka, czy nie zaczyna ciac dawki. w oplu to sie jorniesz jak juz przeplywka ma zgon totalny albo i nawet sie moze co slabszy kierowca nie polapac i jezdzic tak kilka lat.

 

Bo auto sie loguje i wtedy widac wszytsko jak na dloni a to ze w oplu malo kto wie i ma sprzet no to niestety ale moge tylko pocieszyc ze w markach takich jak cytryna czy renia jest jeszcze gorzej. Niestety ale wlasnie tu ma spora przewage grupa vag. Czy auto wyczuwalnie czy tez niewyczuwalnie slabiej idzie to po zrobieniu logow dynamicznych w zasadzi emozna powiedziec wszytsko- ile pompuje turbo i w jakim zakresie od ilu obrotow wstaje. Jaka dawka paliwa na cylinder, jaki kat wtrysku, jakie ma parametry przeplywka, czy nie zaczyna ciac dawki. w oplu to sie jorniesz jak juz przeplywka ma zgon totalny albo i nawet sie moze co slabszy kierowca nie polapac i jezdzic tak kilka lat.

 

kolego PASSWORD moze podasz namiary na tego dobrego elektryka

 

kolego PASSWORD moze podasz namiary na tego dobrego elektryka

 

kolego PASSWORD moze podasz namiary na tego dobrego elektryka

 

 

elektryk jest z mojej miejscowosci , nie z wlkp. napewno w okolicy masz dobrych magikow --popytaj

 

kolego PASSWORD moze podasz namiary na tego dobrego elektryka

 

 

elektryk jest z mojej miejscowosci , nie z wlkp. napewno w okolicy masz dobrych magikow --popytaj

 

Witam.

Mam taki właśnie silniczek. Przepływomierz wymieniałem jakiś rok tem po tym jak go kupiłem bo się w ogóle nie dawało jeździć. Teraz jest dużo lepiej (w końcu zacząłem wyprzedzać inne samochody ale i tak rewelacji nie ma). Jak patrzę na charakterystykę tego silnika to do 1700-1800 obr. nie wiele może się dziać. To nie jest silnik z comon-rajlem, który działa wydajniej w niższych obrotach. Poza tym mam już przebiego 192 tyś. i silnik pewnie nie jest już stan "igła".

 

Ale mam taki pomysł aby porównać nasze silniki i ich osiągi. Proponuję zmierzyć czas od 0 do 100 km/h. Pochwalimy się tutaj i to da nam lepszy obraz co się dzieje w naszym samochodzie. Do danych dodał bym jeszczę masę własną samochodu - ja mam np kombiaka, który jest cięższy. - Co Wy na to?

 

Poprawilam ort/Tajga

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności