Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Niższa kompresja na 1 cylindrze,  zmierzone 7 barów, na pozostałych 13,14. Czy w tych silnikach był problem z pękającymi tłokami? Po wyjęciu głowicy nie widać żadnych nieszczelności.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/104656-nier%C3%B3wna-praca-na-wolnych-obrotach-le1/
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że jakiś niekumaty jesteś.

 

Czy jak będę pytał o mój silnik, to mam napisać LPI  czy może czytelniej dla wszystkich Z20LEH???

 

 

Trzeba było robić próbę olejową, sprawdzić luzy zaworowe.

 

Tu jest tylu użytkowników adamów, że odpowiedzi się nie doczekasz.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/104656-nier%C3%B3wna-praca-na-wolnych-obrotach-le1/#findComment-818568
Udostępnij na innych stronach

Silnik B10XFL, głowica ok, sprawdzona, pytam o to czy to popularna usterka w tych silnikach np. pękanie tłoków między pierścieniami. A skoro jesteś taki kumaty to masz może instrukcje jak założyć wałek wyrównoważający? 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/104656-nier%C3%B3wna-praca-na-wolnych-obrotach-le1/#findComment-818570
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności