Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kilka dni temu wyskoczył mi błąd P2097. Samochód na razie mocy nie traci, odpala na dotyk. Głównym podejrzanym jest sonda lambda za katem. Napięcie sondy lambda przed katem oscyluje między 0,1 a 0,75 V. Natomiast napięcie sondy za katem utrzymuje cały czas stałą wartość 0,06 V. Miał ktoś może taki przypadek i czy faktycznie sonda za katem jest do wymiany?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/105630-sonda-lambda-za-katalizatorem/
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ze przecinkiem sobie poradziłeś w 0,06V ?? po kasacji błędu zaczna 2 ga sonda reagować?

 

GOoglowałeś bo może się okazać winna 1wsza sonda mimo że dobrze faluje

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4036604.html

https://astraklub.pl/viewtopic.php?t=846929

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/105630-sonda-lambda-za-katalizatorem/#findComment-820824
Udostępnij na innych stronach

Fucktycznie, "pozostałe tematy" jest dobrym wyborem.

A może 3,0 V6 tak ma?

Zatrybisz, czy będziesz się kłócił, jak niektórzy?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/105630-sonda-lambda-za-katalizatorem/#findComment-820825
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności