Rejtan Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu Witam. Kilka dni temu wyskoczył mi błąd P2097. Samochód na razie mocy nie traci, odpala na dotyk. Głównym podejrzanym jest sonda lambda za katem. Napięcie sondy lambda przed katem oscyluje między 0,1 a 0,75 V. Natomiast napięcie sondy za katem utrzymuje cały czas stałą wartość 0,06 V. Miał ktoś może taki przypadek i czy faktycznie sonda za katem jest do wymiany?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/105630-sonda-lambda-za-katalizatorem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek2020 Opublikowano 6 godzin temu Udostępnij Opublikowano 6 godzin temu Dobrze ze przecinkiem sobie poradziłeś w 0,06V ?? po kasacji błędu zaczna 2 ga sonda reagować? GOoglowałeś bo może się okazać winna 1wsza sonda mimo że dobrze faluje https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4036604.html https://astraklub.pl/viewtopic.php?t=846929   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/105630-sonda-lambda-za-katalizatorem/#findComment-820824 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 godzin temu Udostępnij Opublikowano 6 godzin temu Fucktycznie, "pozostałe tematy" jest dobrym wyborem. A może 3,0 V6 tak ma? Zatrybisz, czy będziesz się kłócił, jak niektórzy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/105630-sonda-lambda-za-katalizatorem/#findComment-820825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.