Skocz do zawartości

Vectra odpaliła i zgasła,wyciekł płyn chłodniczy i nie pali.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam,rano pojechałem do pracy vectrą A (c20ne+gaz).Po pracy wsiadam,odpalam silnik a po kilku sekundach gaśnie i już nie odpalił.A gdzieś pod listwą wtryskiwaczy wyciekł płyn petrygo.Nie mogę zlokalizować w którym dokładnie miejscu ale przewody gumowe wyglądają na suche.

Po przekręceniu stacyjki(teraz) gdy chcę włączyć rozrusznik to kontrolki wszystkie gasną i nie kręci rozrusznik.Dodam że wtedy robi się gorący przewód na akumulatorze od masy.

Panowie poradżcie co to może być?

Możliwe że płyn przez kilka chwil po odpaleniu silnika mógł wyciec przez uszczelkę głowicy,zalał rozrusznik i robi się zwarcie?

Dodam że płyn teraz uzupełniłem i nie ucieka(silnika nie mogę uruchomić,pasek rozrządu cały). :wesoly:

 

Przewód gorący - zwarcie.

Tym bardziej taki gruby.

Sądzę, że padła ci UPG i masz kupę płynu w cylindrze.

Dlatego nie kręci rozrusznik, bo nie ma siły sprężyć takiej ilosci wody i dlatego masz ciepły kabel masowy....

Może się myle, ale na to mi wygląda.

 

Tak dla mnie to wyglada.

 

A żeby to sprawdzić, to odłącz zapłon (moduł), wykręć świece i wtedy zakręć rozrusznikiem. Powinien opróżnić cylindry z płynu.

 

Gość Anonymous

Witam ponownie,okazało sie że uszczelka pod głowicą przepalona.A prawdopodobnie przyśpieszyło to wlanie uszczelniacza do chłodnic,bo po rozebraniu był cały syf w kanałach od płynu chłodzącego.Mam pytanie.Po złożeniu silnika należałoby oczyścić układ chłodzący wlewając środek do czyszczenia układów?Ten syf dostał się do obiegu oleju w silniku po przepaleniu uszczelki.

Gość który mi to robi powiedział że gładz na cylindrach a raczej na tym wystającym rancie cylindrów jest już bardzo cienka(w granicach 1 mm).Czy to coś niepokojącego? :lol:

 

na tym wystającym rancie cylindrów

Hmmm, u mnie nic nie wystaje.......

Możesz mi jaśniej napisac?

 

Gość Anonymous

Dzisiaj będe widział sie z tym gościem co mi zmienia ta uszczelkę to się go zapytam o jaki rant chodzi.Bo z tego co ja się orientuję to głowica musi być gładka i blok silnika też w miejscu gdzie powinna byc uszczelka.Więc nie wiem co on tworzy odnośnie tego rantu.Zapytam się go i dam znać.

 

Moze chodzi o kanały wodne, z których faktycznie wystaja rurki ustalajace głowice?

One sa cienkie i takie maja byc.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności