Gość Anonymous Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Witam,rano pojechałem do pracy vectrą A (c20ne+gaz).Po pracy wsiadam,odpalam silnik a po kilku sekundach gaśnie i już nie odpalił.A gdzieś pod listwą wtryskiwaczy wyciekł płyn petrygo.Nie mogę zlokalizować w którym dokładnie miejscu ale przewody gumowe wyglądają na suche. Po przekręceniu stacyjki(teraz) gdy chcę włączyć rozrusznik to kontrolki wszystkie gasną i nie kręci rozrusznik.Dodam że wtedy robi się gorący przewód na akumulatorze od masy. Panowie poradżcie co to może być? Możliwe że płyn przez kilka chwil po odpaleniu silnika mógł wyciec przez uszczelkę głowicy,zalał rozrusznik i robi się zwarcie? Dodam że płyn teraz uzupełniłem i nie ucieka(silnika nie mogę uruchomić,pasek rozrządu cały).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Przewód gorący - zwarcie. Tym bardziej taki gruby. Sądzę, że padła ci UPG i masz kupę płynu w cylindrze. Dlatego nie kręci rozrusznik, bo nie ma siły sprężyć takiej ilosci wody i dlatego masz ciepły kabel masowy.... Może się myle, ale na to mi wygląda.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/#findComment-264495 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Czyli uszczelka pod głowicą?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/#findComment-264468 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Tak dla mnie to wyglada.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/#findComment-264311 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 OK. dam znać co wyszło już wkrótce.Dzięki JA37.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/#findComment-263849 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bowitek Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 A żeby to sprawdzić, to odłącz zapłon (moduł), wykręć świece i wtedy zakręć rozrusznikiem. Powinien opróżnić cylindry z płynu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/#findComment-263791 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam ponownie,okazało sie że uszczelka pod głowicą przepalona.A prawdopodobnie przyśpieszyło to wlanie uszczelniacza do chłodnic,bo po rozebraniu był cały syf w kanałach od płynu chłodzącego.Mam pytanie.Po złożeniu silnika należałoby oczyścić układ chłodzący wlewając środek do czyszczenia układów?Ten syf dostał się do obiegu oleju w silniku po przepaleniu uszczelki. Gość który mi to robi powiedział że gładz na cylindrach a raczej na tym wystającym rancie cylindrów jest już bardzo cienka(w granicach 1 mm).Czy to coś niepokojącego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/#findComment-263537 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 na tym wystającym rancie cylindrówHmmm, u mnie nic nie wystaje.......Możesz mi jaśniej napisac?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/#findComment-263360 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Dzisiaj będe widział sie z tym gościem co mi zmienia ta uszczelkę to się go zapytam o jaki rant chodzi.Bo z tego co ja się orientuję to głowica musi być gładka i blok silnika też w miejscu gdzie powinna byc uszczelka.Więc nie wiem co on tworzy odnośnie tego rantu.Zapytam się go i dam znać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/#findComment-263260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Moze chodzi o kanały wodne, z których faktycznie wystaja rurki ustalajace głowice? One sa cienkie i takie maja byc. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/#findComment-263239 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.