Gość Anonymous Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Już wiem,chodzi o gładż w cylindrach,że jest już mocno wytarta,tzn.jest gładka ale u góry jak kończy się w bloku ,,szklanka,, cylindra to powstał rant wokoło.Niby że już zbyt mocno zużyte wnętrze cylindrów.Chyba tak to miało zabrzmieć. JA37 co ty na to?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/page/2/#findComment-263204 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 A jak mierzył? Oczyścił nagar? Tam się robi nagar, który niekiedy jest taki, jak średnica tłoka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/page/2/#findComment-263121 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Czyli nie możliwe żeby cylindry były tak mocno wytarte? Bo ten znajomy twierdzi że często zdaża się tak że w silnikach jak są założone twarde pierścienie to wtedy zużywają się szybciej gładzie w cylindrach.Niech ktoś mi to wytłumaczy. Z tego co ja sie orientuję to zużywają się pierścienie a nie gładz w cylindrach,no chyba ze wsypie się do cylindrów piasek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/page/2/#findComment-263090 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Gładź też się zużywa, ale mniej. Nie wiem, ile ma przejechane mój silnik, podejrzewam, ze koło 200kkm, i rant był ledwo wyczuwalny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/page/2/#findComment-263068 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Witam Z tego co zrozumiałem to chodzi ci o splanowanie głowicy czyli zeszlifowanie jei (wygładzenie), można tym zyskać dodatkowo kilka koni Ale z tego co piszesz to gość wymienił ći już uszczelke a nie splanował głowicy czyli poniesiesz jeszcze raz takie koszty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/page/2/#findComment-262984 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Została wymieniona już uszczelka pod głowicą,ale powstał nowy problem.Mianowicie w miejscu gdzie jest kopułka,to pod nią jest wyciek oleju.Ten wyciek rozchodzi się na boki,tzn.mokro jest także w miejscu gdzie na bloku silnika jest jego oznaczenie. Po założeniu uszczelki auto przejechało około 200 km,uszczelki jeszcze nie dokręcałem ponownie,(może dlatego olej wyrzuca)? Ze zbiorniczka wyruwnującego z płynem chłodniczym wylewa się płyn po odkręceniu korka,chociaż na zimnym poziom płynu jest w normie(do znaku calt). Dlaczego wytwarza się takie ciśnienie w układzie chłodzenia? 3 pytanie:silnik przerywa ,daje się to wyczuć podczas jazdy,zarówno na gazie jak i na benzynie.Przed wymianą uszczelki tego nie było,świece ngk po około 2500 tys.km,przewody nowe założyłem myśląc że to ich przyczyna. Nic to nie dało,co może być,że tak szarpie? [ Dodano: Pon Cze 16, 2008 20:00 ] Panowie i co wy na te usterki po wymianie uszczelki?Proszę o jakieś sugestie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10718-vectra-odpali%C5%82a-i-zgas%C5%82awyciek%C5%82-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-i-nie-pali/page/2/#findComment-262942 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.