Skocz do zawartości

Vectra odpaliła i zgasła,wyciekł płyn chłodniczy i nie pali.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Już wiem,chodzi o gładż w cylindrach,że jest już mocno wytarta,tzn.jest gładka ale u góry jak kończy się w bloku ,,szklanka,, cylindra to powstał rant wokoło.Niby że już zbyt mocno zużyte wnętrze cylindrów.Chyba tak to miało zabrzmieć. :wink: JA37 co ty na to?

 

A jak mierzył?

Oczyścił nagar?

Tam się robi nagar, który niekiedy jest taki, jak średnica tłoka.

 

Gość Anonymous

Czyli nie możliwe żeby cylindry były tak mocno wytarte?

Bo ten znajomy twierdzi że często zdaża się tak że w silnikach jak są założone twarde pierścienie to wtedy zużywają się szybciej gładzie w cylindrach.Niech ktoś mi to wytłumaczy.

Z tego co ja sie orientuję to zużywają się pierścienie a nie gładz w cylindrach,no chyba ze wsypie się do cylindrów piasek.

 

Gładź też się zużywa, ale mniej.

Nie wiem, ile ma przejechane mój silnik, podejrzewam, ze koło 200kkm, i rant był ledwo wyczuwalny.

 

Gość Anonymous

Witam ;( Z tego co zrozumiałem to chodzi ci o splanowanie głowicy czyli zeszlifowanie jei (wygładzenie), można tym zyskać dodatkowo kilka koni ???

 

Ale z tego co piszesz to gość wymienił ći już uszczelke a nie splanował głowicy czyli poniesiesz jeszcze raz takie koszty :cry:

 

Gość Anonymous

Została wymieniona już uszczelka pod głowicą,ale powstał nowy problem.Mianowicie w miejscu gdzie jest kopułka,to pod nią jest wyciek oleju.Ten wyciek rozchodzi się na boki,tzn.mokro jest także w miejscu gdzie na bloku silnika jest jego oznaczenie.

Po założeniu uszczelki auto przejechało około 200 km,uszczelki jeszcze nie dokręcałem ponownie,(może dlatego olej wyrzuca)?

Ze zbiorniczka wyruwnującego z płynem chłodniczym wylewa się płyn po odkręceniu korka,chociaż na zimnym poziom płynu jest w normie(do znaku calt).

Dlaczego wytwarza się takie ciśnienie w układzie chłodzenia?

3 pytanie:silnik przerywa ,daje się to wyczuć podczas jazdy,zarówno na gazie jak i na benzynie.Przed wymianą uszczelki tego nie było,świece ngk po około 2500 tys.km,przewody nowe założyłem myśląc że to ich przyczyna. Nic to nie dało,co może być,że tak szarpie? :cry:

 

[ Dodano: Pon Cze 16, 2008 20:00 ]

Panowie i co wy na te usterki po wymianie uszczelki?Proszę o jakieś sugestie... ;(

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności