Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, chcepiwo1 napisał:

dobry trop

na postoju jak maksymalnie skręcę kierownica spada do 12,3v a podczas jazdy  pokazuje 13v 

lichutko a już o spadku do poziomu napięcia akumulatora nie wspomnę...

 

Alternator by się przydało zregenerować a powiedz ile lat ma akumulator ? MAsz opcje doładowania go lub lepiej podmiany na nowy/pewny?

 

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

akumulator roczny alternator od nowsci

sprawdzę na wyjściach z alternatora jakie są wartości

 

witam
po odpięciu pompy wspomagania błędy nie wystepuja ale nie da się kręci kierownicą :)
teraz czy to okablowanie czy pompa ,styki pompy przeczyszczone ale nic to nie dalo

 

A zmierz, ile amperów jest pobierane podczas skręcania kierownicą.

 

Kiedyś też miałem coś w twoim stylu i okazało się, że idzie 100A, dziwne, że nie paliło bezpiecznika.

Po nasmarowaniu łożysk na poduchach spadło do niecałych trzydziestu.

łożyska trzeba rozpołowić i napakować smaru.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności