Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 witam, jeśli na pierwszym i drugim biegu dodam gazu silnik dławi się na ułamek sekundy, co jest uciążliwe w sytuacjach krytycznych, gdy trzeba gwałtownie przyspieszyć (np. skrzyzowania) . Zjawisko to występuje czasami. Na wyższych biegach tego nie ma. Jakieś sugestie? Astra G, diesel z silnikiem Y20DTH pzdr condolisa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10840-astra-g-combi-problem-z-silnikiem-y20dth/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Jeśli silnik zimny to tak będziesz miał - to tzw. turbodziura kolego - on się nie dławi tylko sie zbiera a jak się już zbierze to na 1 i 2 chce ręce wyrwać Najlepiej jeździć zawsze w okolicy 1500 - 2000 obr/min przy zimnym silniku. Podejrzewam, że przesiadłeś się z benzyny - trzeba się do tego przyzwyczaić. P.S. Zakładam, że filtr powietrza masz wymieniony... Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10840-astra-g-combi-problem-z-silnikiem-y20dth/#findComment-263486 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 A może przepływomierz , u mnie po wymianie auto jest jak nowe przyspiesza od dołu obrot ,a nie jak wcześniej po turbo dopiero ,odłącz wtyczke od przepływomierza i zobaczysz cz coś się zmieniło ,nie pękaj jak zaswieci ci się autko z kluczykiem , to jedno a może wlałeś jakiś żurek do baku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10840-astra-g-combi-problem-z-silnikiem-y20dth/#findComment-263410 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Jeśli silnik zimny to tak będziesz miał - to tzw. turbodziura kolego - on się nie dławi tylko sie zbiera a jak się już zbierze to na 1 i 2 chce ręce wyrwać Najlepiej jeździć zawsze w okolicy 1500 - 2000 obr/min przy zimnym silniku. Podejrzewam, że przesiadłeś się z benzyny - trzeba się do tego przyzwyczaić. P.S. Zakładam, że filtr powietrza masz wymieniony... Pozdrawiam witam, tak się dzieje na rozgrzanym silniku przy obrotach ok 1800, czasami tygodniami nic takiego nie występuje, filtry wymienione, turbo OK (fakt: po benzynie to mój pierwszy diesel) pzdr. [ Dodano: Czw Cze 05, 2008 20:57 ] A może przepływomierz , u mnie po wymianie auto jest jak nowe przyspiesza od dołu obrot ,a nie jak wcześniej po turbo dopiero ,odłącz wtyczke od przepływomierza i zobaczysz cz coś się zmieniło ,nie pękaj jak zaswieci ci się autko z kluczykiem , to jedno a może wlałeś jakiś żurek do baku http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif witam, sprawdziłem - przepływomierz OK, wyjaśnij proszę - dlaczego dla pierwszego i drugiego biegu przepływomierz może być przyczyną, a dla wyższych biegów nie? Czy paliwo? tankuję wyłącznie w BP ON ultimate, lub w Statoil, Orlen raczej omijam pzdr condolisa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10840-astra-g-combi-problem-z-silnikiem-y20dth/#findComment-263383 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 dziwna sprawa - miałem nie dawno takie dławienie, potem poleciał mi czujnik ABSu i prędkościomierza w lewym przednim kole i szarpnięcia się nasiliły . po wymianie piasty z czujnikiem wszystko ustąpiło, co ma jedno z drugim cholera wie ale pojawila się teza że komputer wariował bo nie widział prędkości samochodu a jak jest na prawde to cholera wie. teraz bryczka chodzi płynnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10840-astra-g-combi-problem-z-silnikiem-y20dth/#findComment-263350 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Możesz mieć walnięty czujnik przyśpieszenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10840-astra-g-combi-problem-z-silnikiem-y20dth/#findComment-263336 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Możesz mieć walnięty czujnik przyśpieszenia. witam, jest jakaś możliwość sprawdzenia, czy tylko wymiana? pzdr condolisa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10840-astra-g-combi-problem-z-silnikiem-y20dth/#findComment-263304 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Można go pomierzyć miernikiem ale to jest część nie rozbieralna więc by trzeba było powalczyć. Wydatek około 200 - 300zł tyle płaciłem do paska. [ Dodano: Pią Cze 06, 2008 08:24 ] Moim zdaniem tylko do wymiany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10840-astra-g-combi-problem-z-silnikiem-y20dth/#findComment-263282 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Bo na 1 i 2 biegu jest silnik najsilniejszy i wtedy to jest bardzo odczuwalne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10840-astra-g-combi-problem-z-silnikiem-y20dth/#findComment-263173 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Tak moze byc ten elektroniczny pedal gazu. Niby nie jest rozbieralny ale mysle ze dalo by sie to rozebrac i zregenerowac- nawet slyszalem ze sa firmy co sie tym trudnia(regeneruja EGR, elektryczne pompy paliwowe, pedaly gazu itp) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10840-astra-g-combi-problem-z-silnikiem-y20dth/#findComment-263115 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.