Gość Anonymous Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 (edytowane) Witam, jak u Was jest z wahaniami temperatury płynu chłodniczego? U mnie jest trochę dziwnie: - w czasie jazdy ruchem jednostajnym z prędkością ok. 100km/h po kilku kilometrach temperatura dochodzi do 3 małej kreski po grubej kresce oznaczającej 100 (), - przy zwalnianiu np. na skrzyżowaniu spada do 100 lub poniżej 100 - w czasie postoju spada do grubej kreski poniżej 100 chłodnica jest ciepła, wiatraki działają.... Dodam jeszcze, że przy włączeniu ogrzewania leci chłodne powietrze, czy to możliwe, że to ten problem: http://forum.opel24.com/topic/5250-SINTRA-22-GLS-UKLAD-CHLODZENIA/ czyli zapchany/zapowietrzony układ chłodzenia??? Ssn Edytowane 15 Lipca 2011 przez majq1 Poprawiłem link   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10899-sintra-22b-temperatura-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Witam. Faktycznie coś nie tak z tą temperaturą .Umnie najwięcej wskazówka wychyla się do połowy przed 100 a standardowo to jest na pierwszej grubej kresce. Jak na wolnych obrotach jest OK to albo coś z pompą wodną , może się ślizga pasek na dużych obrotach a może coś z termostatem. W Sintrze uklad chłodzenia sam sie odpowietrza podczas pracy silnika. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10899-sintra-22b-temperatura-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-262917 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Hmmm.... Dziwna sprawa, spuściłem ok. 0,5l płynu ze zbiorniczka wyrównawczego, bo płyn był nalany aż pod korek... Temperatura się ustabilizowała na poziomie 101'C i w czasie jazdy praktycznie nie drgnie... Może to wina korka wlewu płynu... No nie wiem, nie znam się na tym... Spuszczę jeszcze trochę, bo dalej jest powyżej kreski FULL COLD... Póki co nie zamykam tematu... Ssn   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10899-sintra-22b-temperatura-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-262872 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 u mnie wskazowka pokazuje jak u bakiego najczesciej na grubej kresce przed 100 termostat jak mialem strzelony to wskazowka nie chciala sie wyhylac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10899-sintra-22b-temperatura-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-262854 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 No tak, tyle że Wy macie Diesla a ja mam benzynę... może mieć to znaczenie jeżeli chodzi o temperaturę płynu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10899-sintra-22b-temperatura-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-262843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Faktycznie ciekawy problem. U mnie podczas jakiejkolwiek jazdy wskazuje 80 stopni natomiast podczas postoju w korku 100. A tak na marginesie , ja natomiast mam magiczny wskaźnik paliwa Jak zatankuje sie do pełna , to wskaźnik ląduje poza skalą a rezerwa się świeci dużo za wcześnie . Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10899-sintra-22b-temperatura-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-262751 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Cześć! Mam tak samo jak "kaski",tj. 70-80 normalna jazda i ok 100 w korku (choć zdarzyło mi się,że włączył mi się "check"silnika-ale warunki były ekstremalne-korek 1.05.2008 na "autostradzie" w okolicy Krakowa) . "ssn"-zmień korek-przerabiałem podobną sprawę w Viki-gotowało mi płyn-po wymianie korka wszystko wróciło do normy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10899-sintra-22b-temperatura-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-262651 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Haaa... odkurzyłem książkę, która była dołączona do samochodu, otwieram, przeglądam obrazki (bo czytać po flamandzku nie potrafię)... a tu moim oczom ukazuje się taki obrazek: Na środku skali wskaźnika temperatury jest trochę inna liczba niż u mnie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10899-sintra-22b-temperatura-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-262631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość x22xe Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 U mnie temperatura normalna oscyluje cały czas na tej kresce grubej pomiędzy 40-100st.C.przy włączonej klimie spada nieznacznie (o jedną kreske). W korkach dochodi prawie do 100st.C załanczaja się wentylatory i spada temp. do kreski powyzej tej grubej w środkowej części.Spadek temp przy klimie to skutek obracających się w czasie pracy klimy wentylatorów na jalowym biegu. Sprawdz sobie przewody idące do nagrzewnicy,objawy masz takie jak byś miał ją zapowietrzoną. najedz na kanał odpal sintre daj nadmuch na pokrętle na gorące powietrze i ma się odpowietrzyć jak wentylator ci się załonczy a nie będzie ci dmuchało goracego powietrza zejdz do kanału i sprawdz przewody idące do nagrzewnicy,to dwa przewody gumowe jeden pod drugim dochodzące do kabiny (od góry ich nie zobaczysz bo zasłania je kolektor ssacy tylko od dołu)ps. nie popaż się o wydech. jak dwa będą gorące to znaczy że coś z klapkami od sterowania kierunkunawiewu jak jeden tylko gorący to zapowietrzona albo zapchana nagrzewnicai niema pełnego obiegu. ale najpierw sobie posprawdzaj czu ci płynu nie ubywa i gzie jest przeciek jak będziesz miał mokro w kabinie w okolicach nóg to moze być cieknąca nagrzewnica. A jeśli niemasz nigdzie przecieku ,płynu ci nie ubywa, kasza ci się nie robi w oleju,i nie idą ci bańki powietrza do zbiorniczka wyrównawczego,to znaczy że masz oberwany wirnik od pompy wodnej (pasek ci napędza oś pompy a wirnik stoji w miejscu) i masz tylko grawitacyjny obieg płynu w silniku. NIestety jest zamało wydajny przegrzejesz wkońcu silnik i sobie narobisz bigosu orginalna canadyjska pompa kosztuje ok.90-100zł i dla świętego spokoju lepiej ją wymienić przy każdej zmianie paska rozrządu. [ Dodano: Pon Cze 09, 2008 23:54 ] Witam, jak u Was jest z wahaniami temperatury płynu chłodniczego? U mnie jest trochę dziwnie: - w czasie jazdy ruchem jednostajnym z prędkością ok. 100km/h po kilku kilometrach temperatura dochodzi do 3 małej kreski po grubej kresce oznaczającej 100 (), - przy zwalnianiu np. na skrzyżowaniu spada do 100 lub poniżej 100 - w czasie postoju spada do grubej kreski poniżej 100 Obrazek chłodnica jest ciepła, wiatraki działają.... Dodam jeszcze, że przy włączeniu ogrzewania leci chłodne powietrze, czy to możliwe, że to ten problem: http://forum.opel24.com/sintra-22-gls-uklad-chlodzenia-vt9838.htm czyli zapchany/zapowietrzony układ chłodzenia??? Ssn a normalnie to wszystko powinno być odwrotnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10899-sintra-22b-temperatura-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-262618 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t0mall Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Podłączę się do tematu Mam diesla i wkażnik temperatury pokazuje ok 60" maksymalnie. Podobno w dieslach temperatura robocza powinna osiągnąć ok 100 stopni a termostat powinien otwożyć się dopiero przy 92" więc wygląda na uwalony termostat. Co wy na to?Czy mam rację? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10899-sintra-22b-temperatura-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-220960 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.