Gość MaciekMaciek Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Termostat Gates (w pudełku Vernet, więc przy okazji prawie 2 dychy w kieszeni) - temperatura cały czas na grubej kresce między 40 a 100 stopni; przy mocniejszym pałowaniu (redukcja i ogień do 150 km/h) lekki wychył w stronę 100 (dosłownie o ułamek kreski). IMHO w normie, choć ten wychył przy ostrzejszej jeździe delikatnie mnie niepokoi, bo w innych moich benzyniakach nic takiego nie ma miejsca. Jakkolwiek, po wymianie termostatu, chłodnicy (używana, bo stara pękła a nowa to niepotrzebny wydatek), płukaniu chłodnicy i układu chłodniczego specyfikiem Liqui Moly nastąpiła duża poprawa jeśli chodzi o rozgrzewanie się auta, trzymanie temperatury i działanie ogrzewania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10899-sintra-22b-temperatura-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/page/7/#findComment-652040 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beembrownick Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Problem został zażegnany.Kupiłem w sklepie rolniczym oryginalny wąż od Ursusa C-380,przyciąłem do odpowiedniej długości i pasuje.Co do obaw o trwałość uspokaja mnie fakt,że maszyna do której wąż jest przeznaczony w 30 stopniowym upale w polu lekko nie ma .Wymienię też dolny.Ten mi jednak wygląda na trochę grubszy.Zna ktoś może jego średnicę wewnętrzną?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10899-sintra-22b-temperatura-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/page/7/#findComment-652160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.