Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Ale , ale - powiedzcie mi co to za mechanik który ściągał głowicę do remontu (planowanie . uszczelniacze zaworów, uszczelka ) bo silnik dymił i nie sprawdził równocześnie pierścieni. Moim zdaniem ktoś tu kogoś naciąga na dodatkowe koszty. Jak jest sciągnięta głowica to wystarczy odkręcić miskę olejową i kręcąc wałem wysunąć te pierścienie. Moim zdaniem to głównie one są winne. Teraz jak głowica jest założona z powrotem to można się upewnić o stanie pierścieni mierząc kompresję - powinna być w okolicach 17-15 atm. Jeśli gorzej to pierścienie do wymiany.Tylko teraz to by trzeba je wyjąć od dołu- nie wiem czy tak się łatwo da.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1108-pier%C5%9Bcienie-w-astrze/page/2/#findComment-350096 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Jak jest sciągnięta głowica to wystarczy odkręcić miskę olejową i kręcąc wałem wysunąć te pierścienie Nie da rady, pierścienie nie wychodzą ponad blok. Trzeba odkręcać korbowody. W tym silniku stopień sprężania jest 10,5, a ciśnienie 1,3MPa, jak jest nówka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1108-pier%C5%9Bcienie-w-astrze/page/2/#findComment-350094 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.