Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Łożysko oporowe to łożysko, które pośredniczy między siłownikiem uginającym sprężynę talerzową docisku sprzęgła a tą sprężyną, gdy wciskasz pedał sprzęgła. Jest dostępne bez rozbierania skrzyni biegów i zamontowane w osi, ale nie na osi wałka sprzęgła i stanowi (przynajmniej w benzynowych Oplach) element składowy siłownika (tzn. można wymienić tylko razem z siłownikiem). Łożysko, na którym obraca się wałek sprzęgła, jest zamontowane wewnątrz skrzyni biegów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11123-dziwny-ha%C5%82as/page/2/#findComment-259819 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Czyli albo jedno albo drugie Niebawem wybieram się do mechanika i będę już co nieco wiedział na ten temat. Dziękuje wszystkim za udział w dyskusji i pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11123-dziwny-ha%C5%82as/page/2/#findComment-259530 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sledzik1102 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 a mam takie pytanko ile może wynieść koszt naprawy takiego łożyska bo u mnie tez na puszczonym sprzegle tak trochę żęzi a jak wcisne je to przestaje i jest wszystko ok.pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11123-dziwny-ha%C5%82as/page/2/#findComment-257046 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.