Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Łożysko oporowe to łożysko, które pośredniczy między siłownikiem uginającym sprężynę talerzową docisku sprzęgła a tą sprężyną, gdy wciskasz pedał sprzęgła. Jest dostępne bez rozbierania skrzyni biegów i zamontowane w osi, ale nie na osi wałka sprzęgła i stanowi (przynajmniej w benzynowych Oplach) element składowy siłownika (tzn. można wymienić tylko razem z siłownikiem). Łożysko, na którym obraca się wałek sprzęgła, jest zamontowane wewnątrz skrzyni biegów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Czyli albo jedno albo drugie Niebawem wybieram się do mechanika i będę już co nieco wiedział na ten temat. Dziękuje wszystkim za udział w dyskusji i pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sledzik1102 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 a mam takie pytanko ile może wynieść koszt naprawy takiego łożyska bo u mnie tez na puszczonym sprzegle tak trochę żęzi a jak wcisne je to przestaje i jest wszystko ok.pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.