Skocz do zawartości

Dziwny hałas


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Łożysko oporowe to łożysko, które pośredniczy między siłownikiem uginającym sprężynę talerzową docisku sprzęgła a tą sprężyną, gdy wciskasz pedał sprzęgła. Jest dostępne bez rozbierania skrzyni biegów i zamontowane w osi, ale nie na osi wałka sprzęgła i stanowi (przynajmniej w benzynowych Oplach) element składowy siłownika (tzn. można wymienić tylko razem z siłownikiem). Łożysko, na którym obraca się wałek sprzęgła, jest zamontowane wewnątrz skrzyni biegów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Czyli albo jedno albo drugie :D Niebawem wybieram się do mechanika i będę już co nieco wiedział na ten temat. Dziękuje wszystkim za udział w dyskusji i pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość sledzik1102

a mam takie pytanko ile może wynieść koszt naprawy takiego łożyska bo u mnie tez na puszczonym sprzegle tak trochę żęzi a jak wcisne je to przestaje i jest wszystko ok.pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności