Gość calibar Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 No tak wyglupilem sie,przepraszam. Wiec silnik to c20xe (ale Vauxhall jezeli to ma znaczenie) na motronicu 2.8,zmiast kata,ktory sie rozlecial jest strumienica(parametrow jej nie znam),dalej tlumik srodkowy Bosal i koncowy Montii. Ostatnio przewietrzylem troche Cali na autostradzie,objawy byly takie jak juz wspomialem i po odczytaniu bledow wyszlo tak: 13--Sonda lambda - brak sygnału 31--Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie) 38--Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji Obilo mi sie o ucho ze XE nie lubi braku kata,bo moc gubi. Nie wiem ile w tym prawdy bo nie jezdzilem nigdy z katem,wiec nie mam porownania Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11130-katalizator-strumienica-calibra-eco-tec/page/2/#findComment-8740 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 13--Sonda lambda - brak sygnałuNajpierw zajmij się tym.Obilo mi sie o ucho ze XE nie lubi braku kata,bo moc gubi.Nieprawda, po prostu nie można za bardzo odtykać wydechu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11130-katalizator-strumienica-calibra-eco-tec/page/2/#findComment-8729 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaczka Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 13--Sonda lambda - brak sygnałuNajpierw zajmij się tym.Obilo mi sie o ucho ze XE nie lubi braku kata,bo moc gubi.Nieprawda, po prostu nie można za bardzo odtykać wydechu. zgadza się występuje coś takiego jak ciśnienie zwrotne w układzie wydechowym prawdopodobnie brak tego ciśnienia lub za duże powoduje spadek mocy co więcej uszkodzenia zaworów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11130-katalizator-strumienica-calibra-eco-tec/page/2/#findComment-8486 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość calibar Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 popatrzalem,pogrzebalem i nic nie znalazlem kable i wtyczki miedzy sonda a ECU sa w porzadku,samej sondy nie wymienialem bo kasy brak,jednak wedlug mnie to wina lezy po stronie kata rozmawialem ze znajomym ,ktory zakupil to auto dla mnie i jechal nim z Anglii i nie przypomina sobie aby check sie zapalal,a byly momenty ze gazowal dopiero po swapie i zamianie kata na strumienice pojawily sie problemy zorganizuje kat i wtedy obadamy sprawe PS. czy kat musi byc od silnika c20XE czy inny z wiekszego motoru tez podejdzie? pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11130-katalizator-strumienica-calibra-eco-tec/page/2/#findComment-7205 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Kat jest za sondą a nie przed i na sondę wpływu mieć nie powinien a jeśli masz błędy o braku sygnału to albo sonda leci albo gdzieś na kablach masz babola i samo tylko popatrzenie czy są całe - może nic nie powiedzieć o ich rzeczywistym stanie. Co do ew. doboru kata - obadać choćby średnicę wydechu musisz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11130-katalizator-strumienica-calibra-eco-tec/page/2/#findComment-7196 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.