Skocz do zawartości

blad p1635 glow device co siadlo ? 2.0dti


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

po przekreceniu silnika zapala sie kontrolka grzania swiec zarowych i gasnie po sekundzie check tez gasnie normalnie. po odpaleniu silnika (silnik pali bez problemu na dzien dzisiejszy) zaswieca sie check ktory gasnie po przejechaniu jakis 100-200 metrow. akumulator dobry. bo sparawdzilem i w okienku jest zielony kolor. czy to przekaznik, swiece, czy moze kable a moze po prostu bezpiecznik padl ?? gdy zgasze silnik i odpale ponownie jak jest cieply kontrolka check sie nie zaswieca. dzieki za podpowiedzi.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11178-blad-p1635-glow-device-co-siadlo-20dti/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ledwo co kupilem i nie wymienialem jeszcze swiec . nie wszystko na raz :evil:. zeby je sprawdzic to musze wykrecac czy wystarczy miernik do masy i konca swiecy. (oczywiscie na opor) i czy sie ktos z kolegow orjentuje ile to powinno mniej wiecej pokazywac ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11178-blad-p1635-glow-device-co-siadlo-20dti/#findComment-260430
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie na opor) i czy sie ktos z kolegow orjentuje ile to powinno mniej wiecej pokazywac ?

Najprościej jest zwykłą próbnikiem .Zdejmujesz nasadkę i z +akumulatora dotykasz do króćca świecy!! jak swieci to dobra i koniec!Ale widocznie nie masz czasu poszukać w tematach, bo sa zamieszczone inne sposoby i fotki! jak sie to robi itp. :D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11178-blad-p1635-glow-device-co-siadlo-20dti/#findComment-260208
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

moze i czytac nie umiem ale nie pytalem sie jak to sprawdzic tylko jaki opor powinna miec sprawna swieca. a sposob przytoczony przez ciebie ciekawy tyle ze w tym momencie jedna ze siwec moze miec 7 ohm a inna 80 ohm i ta i ta zasiweci i probnik pokaze ze jest ok. tyle ze ta co ma 80 ohm bedzie sie musiala dluzej grzac i zaraz pociagnie za soba inne swiece, a uklad pomiarowy moze ta 80 ohm widziec jako wadliwa wlasnie bo przez nia mniejszy prad poplynie :D. ale dziekuje za wskazowke. chyba mierniczek pozycze od kogos i pomierze opornosci. pewno rzuci mi sie w oczy jakis wiekszy wal i roznica pomiedzy nimi jesi ktoras jest uszkodzona.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11178-blad-p1635-glow-device-co-siadlo-20dti/#findComment-260142
Udostępnij na innych stronach

moze i czytac nie umiem ale nie pytalem sie jak to sprawdzic tylko jaki opor powinna miec sprawna swieca. a sposob przytoczony przez ciebie ciekawy tyle ze w tym momencie jedna ze siwec moze miec 7 ohm a inna 80

kolwhiro1977, nie podejrzewam cie że nie umiesz czytać. Tylko że nie czytasz tego co juz jest :( A to jest zasadnicza różnica :( Więc jeszcze raz;Swieca wykręcona z silnika ma 0,9 ohma.. Proponuje pomierzyć bez wykręcania...Wstępnie można pomierzyć zdejmując kostkę z modułu świec żarowych Wychodzą z niej dwa fioletowe dość grube przewody.

każdy z nich idzie do dwóch świec wiec jeżeli zmierzysz oporność do masy powinieneś mieć ok 0.5 Ohma jak masz ok 0.9 to znaczy ze jedna z pary padła a jak masz więcej to obie. Jednak może cię tu mylić rezystancja przewodu miernika i styku :!:Zeby wyeliminować ten błąd dobrze jest zewrzeć kable i odczytana wartosć odjąć ją od wartości zmierzonej dla dla świec. Dlatego sie opowiadałem za prostym przewodem i żarówką. Ale jak sobie życzysz to proszę :)

:D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11178-blad-p1635-glow-device-co-siadlo-20dti/#findComment-260128
Udostępnij na innych stronach

A tak nawiasem kto wymyslil ze swiece zmieniaja swoja opornosc ( oczewiscie tak drastycznie a nie o 0,1 ohma) Dopuki jest sprawna to ma swoja opornosc i pracuje praktycznie niezmiennie jak nowa. Swieczka nowa czy używana ma poprostu tylko sie nagrzewac do tych okolo 1000 stoponi. Ani żaden uklad auta nie monitoruje temp swieczek i czas nagrzewania jest tylko wyliczany z danych takich jak temp otoczenia, temp silnika. Za duzo ktos by tu chcial w tym aucie elektroniki widziec a tu poprostu nie ma takiej potrzeby.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11178-blad-p1635-glow-device-co-siadlo-20dti/#findComment-260057
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności