Gość Anonymous Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam. W moim autku mam taki maly problem... pewnego razu pekl mi przewod ktory wchodzi chyba do nagrzewnicy przy samej sciance. Obcialem go troszke i zalozylem spowrotem(przewod byl caly) no i jade i patrze na temperature a tu 90... znowu pekl. Czy to jest wina przewodu(wysluzony) czy tez uklad w nagrzewnicy sie zatrzymuje gdyz jest zapchany?? nie chce zatrzec silnika jadac do mechanika wiec prosze o pomoc. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11411-chlodzenie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Przewód pewnie do wymiany, nagrzewnica nie ma za wiele do powiedzenia Prosty przykład - w niektórych starszych samochodach na jednym z tych węży były zamontowane zaworki - obieg był zamykany a węże nie pękały, dodatkowo temp może być wyższa niż te 90 st.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11411-chlodzenie/#findComment-258274 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 wiem ze moze byc wieksza z tym ze jak zauwazylem ze juz jest 90 stopni to musialem sie zatrzymac... Mam nadzieje ze masz racje. Obilo mi sie o uszy ze mozna kupic przewody zbrojone(czyli super mocne) czy to jest prawda? Dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11411-chlodzenie/#findComment-258262 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Obilo mi sie o uszy ze mozna kupic przewody zbrojone takie najlepsze, szukaj w motoryzacyjnym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11411-chlodzenie/#findComment-258261 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 no to super:) poszukam i jeszcze raz dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11411-chlodzenie/#findComment-258260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 O nowych przewodach raczej zapomnij zależy jaki masz silnik, jeśli są to przewody profilowane , ktorych już nie produkują jak się dowiedziałem w salonie opla to pozostają tylko kombinacje bo raczej nie ufałbym tym ze szrota.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11411-chlodzenie/#findComment-258178 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Zacznij od zmiany korka na zbiorniczku. Węże same nie pekają   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11411-chlodzenie/#findComment-257676 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 ja mam prawdopodobnie niesprawny korek w zbiorniku chłodzenia ale nie wiem co on ma wspólnego z pękaniem... nie ma przecież odprowadzać sprężonego powietrza(pod wpływem temperatury i parowania) czy cieczy... ma czujnik ktory informuje o poziomie płynu w zbiorniku i nic więcej. Pękały mi przewody, wymienilem całą instalacje chlodzenia za 22 czy 25 zł i mam spokój... nie moge tylko dostać przewodów do nagrzewnicy bo ich nie produkują a te używane... nikt ich specjalnie nie wymontowuje bo się nie opłaca. Była kali na szrocie z przewodami, właściciel powiedział " jak chcesz to sobie wymontuj" a za przewody 50zł jak za nowe, do wymontowania potrzebny kanał albo dobre narzędzia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11411-chlodzenie/#findComment-257534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Węże same nie pekają nom, chyba że ze starości, może dostały kiedyś trochę oleju, czy innych czynników. co on ma wspólnego z pękaniem jeśli robi wyższe ciśnienie w układzie to korek ma je regulować i otwierać np przy 1,3-1,8 bara (przykładowe dane zależne od auta) w celu obniżenia ciśnienia. Jeśli tego nie robi, a przewód czy złącze nie ma już swojej wytrzymałości czy np dobrze nie trzyma na złączu to sobie tamtędy właśnie puszcza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11411-chlodzenie/#findComment-257527 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.