Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Witam Wszystkich mam pytanko,otóż planuje zakupic Merive 1.4 twinport i chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się takie silniczki na gazie i jaka by była najlepsza instalacja to tego silniczka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11483-14-twinport-a-lpg/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Witam Wszystkich mam pytanko,otóż planuje zakupic Merive 1.4 twinport i chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się takie silniczki na gazie i jaka by była najlepsza instalacja to tego silniczka ople dobrze znoszą lpd pod warunkiem ze silnik to 8V - najmniejszy odsetek awarii; znajdziesz tez wielu uzytkownikow 16V którzy tez nie mieli problemów ale tez drugie tyle rwących włosy z głowy... instalka najwyższej generacji na jaką możesz sobie finansowo pozwolić.. PS. mam ten silnik w swoim aucie i powiem ze do spokojnej jazdy jest ok, ale nie oczekuj cudów szczególnie po tym jak zdławisz go lpg...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11483-14-twinport-a-lpg/#findComment-257740 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Nie daj się przestraszyć. Jeżeli myślisz o gazie to z pewnością chcesz tanio jeździć. Jak myślał byś o szaleństwach to pytał byś o nitro czy coś w tym stylu. Przejechałem Merivą na Lpg blisko 70tyś.km Co prawda silnik 1,6 16V, ale odbyło się to bez niespodzianek. Zimą spala średnio 7,3l/100 km na oponach 185/15" latem 7,7 na oponach 205/16". Prędkości nie przekraczały 110km/h. Latem na urlopie przy trasie 1600km w większości autostradami średnie spalanie wyszło poniżej 8l, a bywało i 160km/h. Klima całą drogę pracowała. Nad mapą wtrysków oczywiście popracowałem osobiście. Po instalacji przez fachowców było trochę więcej, ale też nie źle. Załaduj butlę w miejsce koła zapasowego 45l to z pewnością na silniku1,4 przejedziesz bez tankowania ponad 500km. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11483-14-twinport-a-lpg/#findComment-257669 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 j a polecam butle 630mm x 200mm miesci sie bez problemów mimo ze gazownicy kreca na poczatku troszki nosem, ja mam wlozona 630mm x 220m i dlatego polecam ta troszki mniejsza bo pozostaje wtedy nadal ta póleczka. przy twoim silniku i dobrym wyregulowaniu na takiej butli na trasie zrobisz 450km a w miescie spokojnie 400   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11483-14-twinport-a-lpg/#findComment-252958 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krykra76 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Witam serdecznie...temat nie ruszany od lat. Mam jednak nadzieję, że uzyskam odpowiedź na zapytanie dotyczące zachowania silnika 1.4 twinport na lpg. Biję się z myślami czy nie założyć, ale z racji że Meriva z tym silnikiem i tak nie jest demonem - pytanie czy lpg nie "załatwi" osiągów na cacy. Gazownik mówił, że moc na pewno nie spadnie, podnieść się może moment obrotowy i to nawet o 30 niutków- sprawdznane na hamowni...trochę kusi. Pytanie do kolegów którzy taki motor zagazowali- jak jest? Z góry dziękuję za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11483-14-twinport-a-lpg/#findComment-658941 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Jak trafisz na dobrego gazownika to będziesz się cieszył że w ogóle jeździ i nie muli. LPG dobrze wyregulowane = żadnej różnicy w jeździe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11483-14-twinport-a-lpg/#findComment-658947 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 podnieść się może moment obrotowy i to nawet o 30 niutków komedia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11483-14-twinport-a-lpg/#findComment-658954 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Bad mają mechanicy wyobraźnię?Nie ma to jak jak reklama.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11483-14-twinport-a-lpg/#findComment-658990 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krykra76 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Dziś rozmawiałem z szefem...nie potwierdził tych informacji...o tym momencie obrotowym. Natomiast powiedział, ze nie odczuję spadku mocy. Proponuje instalację LPGTech, cena około 3k. Byłem również u innego montera- proponował mi BRC sequent 320 za podobną cenę. Co myślicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11483-14-twinport-a-lpg/#findComment-659012 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Ja mam lpgtecha wtryski barracuda i reduktor KME Tur. Jeździ bezproblemowo. Trzeba wspierać polskich producentów a nie włoszczyznę. Polskie komponenty każdy gazownik potem ogarnie. Nawet samemu się można podpiąć i nauczyć ustawiać po upływie gwarancji. Włoszczyzna drogie reduktory i wtryski i zablokowany sterownik. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11483-14-twinport-a-lpg/#findComment-659021 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.