Gość Anonymous Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 witam wszystkich Forumowiczów, od niedawna jeżdżę Merivą 17,cdti 2004, taki fajny (jak dla mnie) mini vanik, i okazało się że mam z nim teraz problemik, na wystudzonym silniku(np po postoju dłuższym) atko nie pracuje na wolnych obrotach - gasnie, po rozgrzaniu chodzi idealnie, czy ktoś spotkał się takim przypadkiem, Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Czujnik temperatury płynu? Wskazuje na niego. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/#findComment-353720 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 ? pojęcia nie mam, mozliwe, wszystkie kontrolki ok, natomiast odradzam wszystkim wizytę w seriwsie firmowym, tam najlepiej by wszystko na nowe wymienili Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/#findComment-353718 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 GM, jak wiesz, gdzie on jest, to zdejmij z niego wtyczkę i dopiero odpal. Jak nie będzie cudów z gaśnięciem, kulawą pracą, jest na bank do wymiany. Napisz o efektach. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/#findComment-353717 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Witam kolegę od Merivki U mnie też na wolnych obrotach (zwłaszcza rano )nierówno chodzi. Poza tym silnik gaśnie w momencie np. dojazdu do skrzyżowania - hamuję, redukuję - i tez zwykle na zimnym silniku. Test na techu pokazał, że świeca walnięta- miał rację. Po wymianie też nie lepiej. Jak coś dowiesz się mądrego to chętnie wysłucham. trzymaj się. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/#findComment-353079 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 witam kolegę widze ze mamy ten sam problem, nie bede pisal calej historii, ale powiem co ja bym zrobil: niestety z tego co się dowiedziałem to może któryś wtrysk/ki "przelewac", ale don't panic wymien filtr paliwa, zatankuj sobie najlepszego(najdroższego) BP lub Schela i do tego dolej 2/3 butelki takiego środka np. Castrol, który czyści "bebechy" silnika, i trzeba jeździć... u mnie pomaga, autko już nie gaśnie coprawda chodzi jeszcze nie równo, pozostaje na koniec jeszcze regulacja, polecam serwis Bosha ps. zapodaj do Admina o zakładkę Merivki - fajnie by było i daj znać o efektach wysłane podwójnie, usunąłem-ja37 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/#findComment-353068 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Witam, Wielkie dzieki za poradę. Na dniach wymienię filtr (oczywiście nie sam). No własnie czy muszę jechać do serwisu opla, czy każdy inny mechanik jest w stanie to zrobić?? Co do serwisu Boscha to juz się sparzyłem. Byłem u jednego takiego mądrego w Warszawie. Cały samochód chciał rozbierać (za samą robocizne chciał ok. 3 tysiączki). W porę się zorientowałem i zabrałem samochód. Zdążyli przetestować rózne układy: elektrykę, paliwowy i nic nie znaleźli. Za to skasowali mnie na 8 stówek.....A wieć widzisz że jestem ostrożny jeśli chodzi o serwis Boscha. Chyba że kogoś polecisz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/#findComment-353049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Zgadzam się z tobą, na serwisy trzeba uważać, mnie np. w serwisie firmowym zaproponowali robótkę za ponad 20 tyś !!!, fajnie prawda, co do wymiany filtra paliwa w tym modelu to nawet dobra stacja z wymianą oleju powinna sobie poradzić, napisz jak sprawuje się autko po dodaniu 'zlotego środka' pzdr GM Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/#findComment-352986 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Nie musisz jechac do serwisu jezeli nie potrafisz zrobic tego sam to kazdy mechanik ci go wymieni bez problemu nie wiem jak w 1.7 czy masz wkład wymienny czy cały filtr tylko nie jedz do jakiegos pierwszego lepszego tylko popytej niech ci kuple poleca jakiegos. Jesli masz wkład to uwazaj zeby nie zapowietrzyc układu i dolac przed wlożeniem filtra troche ropy zeby nie był suchy filtr po włozeniu do puchy.Pozdro. [ Dodano: Sob Paź 14, 2006 19:01 ] Na waszym miejscu to bym podpiał auto do kompa i wtedy wyjdzie co mu dolega bo to dosc nienormalne zeby takie mlode auto mialo takie problemy. Co do czyszczenia silnika a w szczegolnosci wtryskow to polecam srodek shella do diesla raz na pelny bak co 6-7 tankowan bo wiadomo jaki czasami mozna syf do baku wlac na naszych stacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/#findComment-352979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Ja testowałem autko na techu kilkakrotnie (2 razy w serwisie opla).Niestety nie wyskoczyły żadne błedy. Za trzecim razem po teście u innego mechanika wyszła walnięta świeca. Po wymianie obroty juz nie pływają, ale zdaża się wciąż że autko gaśnie tak jak mówiłem np. przy dojeżdzie do ronda (zwalniam, hamuję, redukuję bieg). Podkreślam, że nie zawsze tak się dzieje. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1169-17-cdti-problem-z-prac%C4%85-na-wych%C5%82odzonym-silniku/#findComment-352950 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.