Skocz do zawartości

ciężko odpalająca vectra B 2.2 dti


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam wszystkich mam taki problem z moją viki B 2.2 DTI że na zimnym silniku ciężko pali krece ok 10-12 sekund i załapie zadymi na niebiesko pracuje przez chwilę nierówno a potem jest wszystko w porządku na ciepłym silniku nie ma żadnego problemu co może byc przyczyną http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam.Wygląda na to,że silnik nie ma kompresji.Albo jest zużyty( i czeka Cię szlif) lub poszły(ewentualnie zapiekły się) pierścienie.Sprawdź czy pali olej a najlepiej kompresję.

Pozdrawiam Marek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam wszystkich.Jestem nowym forumowiczem i od niedawna użytkownikiem Opla Vectra 2.0 dti z 2003 roku.Mam ten sam problem od momentu zakupu .Auto miało wówczas 95 tys mil,czyli około 160.000 tys km.Przy temp. zewnętrznej od +18 st C i niżej auto pali dokładnie tak samo jak kolegi vectra 2.2 B.Kręcę ok 10-15 sek i wówczas kopci na taki ciemno niebieski kolor.Wówczas wystarczy,ze ujadę kilometr i mogę ją palić bez wchodzenia do auta.

Natomiast gdy na dworze jest powyzej 20 stopni auto pali na dotyk.Świece wymieniałem,kupiłem również moduł odpowiedzialny za podgrzewanie świec.W serwisie Vauxhalla powiedzieli mi ,ze komputer nic nie wykazał.Dziwny przypadek ,bo przed oddaniem auta do serwisu zauwazylem,ze nie dochodzi prąd do świec.Odpowiedz serwisanta byla taka,ze te auta z tym silnikiem nie potrzebuja grzania w tej temperaturze.Dopiero od +3 stopni istnieje taka potrzeba.Moze to i prawda,ponieważ gdy jest okolo zera to widze na desce kontrolke swiec zarowych.A przy wyzszej juz nie.Tak czy inaczej problem jest i nie wiem juz jaka moze byc tego przyczyna.Dwoch mechanikow sugerowalo mi wymiane pompy wtryskowej,a jeden z nich podejrzewal zajechany motor.Bede musial sprawdzic kompresje w silniku bo tego do tej pory nie robilem.Ale czy kompresja ma wplyw na temperature otoczenia???Nie znam sie na tym ,dlatego prosze doswiadczonych kierowcow o jakies sugestie.Prosze pytac chetnie odpowiem ze szczegolami co w aucie sie dzieje ,co bylo robione a co jeszcze nie .

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

viki ma przejechane 167 tys przywiozłem je z niemiec od rodziny tak że przebieg jest autentyczny a na dizelka to nie za wiele wymieniłem uszczelniacze przepływomierz i od tego momentu tak się dzieje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekiewa

spokojnie mieliśmy podobny problem z viki też nie chciała palić na zimno .a usterka była banalna padł czujnik podający temp. silnika do kompa przez co komp nie załączał swiec lub załączał na krótko. czujnik znajduje się na pokrywie termostatu. z tego co pamiętam plastik na nim jest koloru jasno żółtego i taki sam powinien być, nie kupuj niebieskiego bo nie działa prawidłowo tylko oryginał ;p :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności