Gość Anonymous Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 witam kolega miał taki problem z odpalaniem swojej vektry a mianowicie po dłuższym postoju musiał kręcić kilka sekund coby odpaliło a po uruchomieniu chmura białedo dymu autko kilkakrotnie podpinał pod kompa i nic żadnych błędów ale w koncu trafił na fachowca i usuneli usterkę bez większych kosztów wystarczyło zrobić tylko korektę na rozrządzie czyli jeśli jest łanicuch to sie zbiegiem czasu naciąga i przestawiają sie fazy rozrządu po korekci kół jak ręką odją   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 witam. mam vectre c 2.2 diesel 125 km przebieg 90 tys i od 20 tys czyli pół roku mam problem z odpalaniem auta na silniku ni ciepłym ni zimnym czyli jakies godzinka do dwóch po postoju . na zimnym rano pali jak malina na ciepłym to samo natomiast jak lekko przestygnie piłe czasmi z minute zanim odpali . robili wszystkie testy na kompie i nie tylko i wiedza sie skończyła naszych aso, boskich serwisantów . pozdrawiam i prosze o pomoc ( aha w tym samym czasie przestał działac tempomat nie wiem czy to ma związek z tematem)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 natomiast jak lekko przestygnie piłe czasmi z minute zanim odpali . a nie zapala się żadna kontrolka check engine?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 nie nie zapala i świece są ok , wtryskiwacze na 100%ok, i jest po kompleksowych testach elektroniki i nic nie wykryli zastanawiam sie czy jest cos co decyduje o temp. załanczania świec może to wysiadło.pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 czy jest cos co decyduje o temp. załanczania świec może to wysiadło.pozdrawiam Jest takie coś ! I jest to Czujnik temp. silnika! Może przekłamywac ! .Błędu też nie będzie bo musiałby całkowicie paśc!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 czy jest ten czujnik umieszczony u góry na termostacie , czy chodzi o inny? pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 czy chodzi o inny? Ten na termostacie! Chociaż w różnych modelach może być umieszczony! w innym miejscu!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 wracam do tematu odpalania vectry 2.2 dti , wszystko już sprawdziłem cła diagnostyka wymieniłem czujnik na termostacie , wtryskiwacze , czyszczenie układu wtryskowego , i dalej odpala dobrze na zimnym całkiem rano , na ciepłym również dobrze natomiast po 2 godziach postoju jak nie ostygnie całkowicie krece jak głupi po kilka razy aż kopcąc jak oszalała odpali. skończyła sie wiedza w u okolicznych fachowców .pomóżcie prosze . pizdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miloszpfk Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Witam wszystkich forumowiczów mam taki problem jak koledzy wczesniej wspomnieli z silnikem 2.2 dti w vectra B nie pali na zimnym nie pali trzeba go kręcic 10-15 sek a przy -15*C ledwo co zapalił na kable na ciepłym od tyka. Wymieniłe czujnik temp, akumulator,sprawdziłem świece i wtryskiwacze I mam zamiar wymienic rozrusznik bo zaczyna kichac I mam jeszcze pytanko czy to moze byc padnieta pompa paliwowa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuljo Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 wracam do tematu odpalania vectry 2.2 dti , wszystko już sprawdziłem cła diagnostyka wymieniłem czujnik na termostacie , wtryskiwacze , czyszczenie układu wtryskowego , i dalej odpala dobrze na zimnym całkiem rano , na ciepłym również dobrze natomiast po 2 godziach postoju jak nie ostygnie całkowicie krece jak głupi po kilka razy aż kopcąc jak oszalała odpali. skończyła sie wiedza w u okolicznych fachowców .pomóżcie prosze . ***nie bluźnij!*** Witam wszystkich.Nie wiem czemu niektóre osoby mające problem z odpalaniem opla dti czy też dtl nie potrafia szanować swoich pieniążków.....ludzie poczytajcie trochę forum... to i inne..np vectry...problem już dawno został rozwiązany...wymieniacie czujniki,wtryskiwacze,świece....nie tedy droga! W 90 % przypadków,najczęściej przyczyną złego odpalania jest COFANIE SIĘ PALIWA OD POMPY DO BAKU - naprawiamy tą usterkę przez montaż zaworka zwrotnego bezpośr. przed pompą.Druga możliwa usterka to rozszczelnienie trawersów....i to są przyczyny kiepskiego odpalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.